ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Θερμίδες για άνδρες, γυναίκες και παιδιά ανά ηλικία (πίνακας)

Θερμίδες για άνδρες, γυναίκες και παιδιά ανά ηλικία (πίνακας)

Η ηλικία, το φύλο και τα επίπεδα σωματικής άσκησης καθορίζουν πόσες θερμίδες πρέπει να λαμβάνουμε από τις τροφές σε καθημερινή βάση.

Οι ημερήσιες θερμίδες που αναφέρονται παρακάτω ανά υπο-ομάδα αντιπροσωπεύουν τις εκτιμώμενες ενεργειακές απαιτήσεις (EER) που προτείνει το Αμερικανικό Ινστιτούτο Ιατρικής (ΙΟΜ). Οι τιμές μπορεί στην πράξη να παρουσιάζουν απόκλιση κατά 200 θερμίδες.

Φύλο

Ηλικία

(έτη)

Καθιστική

ζωή

Ήπια

σωματική άσκηση

Έντονη

σωματική άσκηση

Παιδιά 2-3 1.000 1.000-1.400 1.000-1.400
         
Γυναίκες 4-8 1.200 1.400-1.600 1.400-1.800
9-13 1.600 1.600-2.000 1.800-2.200
14-18 1.800 2.000 2.400
19-30 2.000 2.000-2.200 2.400
31-50 1.800 2.000 2.200
51+ 1.600 1.800 2.000-2.200
         
Άνδρες 4-8 1.400 1.400-1.600 1.600-2.000
9-13 1.800 1.800-2.200 2.000-2.600
14-18 2.200 2.400-2.800 2.800-3.200
19-30 2.400 2.600-2.800 3.000
31-50 2.200 2.400-2.600 2.800-3.000
51+ 2.000 2.200-2.400 2.400-2.800

Τα παραπάνω αφορούν σε άτομα με φυσιολογικό Δείκτη Μάζας Σώματος (18,5-24,9).

Ως καθιστική θεωρείται η ζωή του ατόμου που δεν γυμνάζεται και κινείται μόνο στο πλαίσιο απλών καθημερινών δραστηριοτήτων.

Ήπια θεωρείται η σωματική άσκηση όπως το περπάτημα για 2,4-4,8 χιλιόμετρα την ημέρα με ταχύτητα 5-6 χιλιόμετρα την ώρα, σε συνδυασμό με τη σωματική άσκηση στο πλαίσιο απλών καθημερινών δραστηριοτήτων.

Έντονη θεωρείται η σωματική άσκηση όπως το περπάτημα για περισσότερα από 5 χιλιόμετρα την ημέρα με ταχύτητα 5-6 χιλιόμετρα την ώρα, σε συνδυασμό με τη σωματική άσκηση στο πλαίσιο απλών καθημερινών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε επίσης:

Πόσες θερμίδες θα κάψετε σε 10 λεπτά με 17 διαφορετικές δραστηριότητες
Ιδανικές μερίδες φαγητού – Οπτικός οδηγός
Δείκτης Μάζας Σώματος: Τι είναι και πώς τον υπολογίζουμε

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen