ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά: Οφέλη & πιθανές επιπτώσεις (pics)

Διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά: Οφέλη & πιθανές επιπτώσεις (pics)

Τα γαλακτοκομικά, αν και βασικό κομμάτι μια ισορροπημένης διατροφής, έχουν ενοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για ενοχλητικά συμπτώματα, όπως το φούσκωμα.

Από τα γαλακτοκομικά προσλαμβάνουμε κυρίως ασβέστιο, πρωτεΐνες και βιταμίνες Β.

Για την ομάδα των γαλακτοκομικών η Μεσογειακή Διατροφή προτείνει κυρίως γιαούρτι και τυρί, καθημερινά σε μέτρια κατανάλωση.

Αν σκέφτεστε να σταματήσετε την κατανάλωση γαλακτοκομικών λόγω δυσανεξίας στη λακτόζη που περιέχουν ή για άλλους λόγους, δείτε ποιες είναι οι πιθανές αλλαγές που πρέπει να περιμένετε:

Πηγή: Reader's digest

Διαβάστε επίσης:

Γαλακτοκομικά: Ακόμη και τα πλήρη ωφελούν την καρδιαγγειακή υγεία

Καρκίνος παχέος εντέρου: Ποια γαλακτοκομικά μειώνουν τον κίνδυνο

Δυσανεξία στη λακτόζη: Με ποιες τροφές θα εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη ασβεστίου

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen