ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βατόμουρα: 5 σημαντικοί λόγοι για να τα εντάξετε στη διατροφή σας (pics)

Βατόμουρα: 5 σημαντικοί λόγοι για να τα εντάξετε στη διατροφή σας (pics)

Τα βατόμουρα έχουν χαρακτηριστεί «υπετροφή» λόγω των ευεργετικών για τον οργανισμό ιδιοτήτων που συγκεντρώνουν.

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα βατόμουρα δεν είναι μόνο νόστιμα, αλλά περιέχουν και θρεπτικά στοιχεία, όπως βιταμίνη C, φυτικές ίνες, τανίνες, αντιοξειδωτικές ανθοκυανίνες, μαγγάνιο, λουτεΐνη και φυλλικό οξύ.

Μπορείτε να τα καταναλώσετε με πολλούς τρόπους, π.χ. στα δημητριακά πρωινού, με γιαούρτι ή σε σαλάτες.

Δείτε αναλυτικά 5 σημαντικά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση βατόμουρων:

Πηγή: Medical Daily

Διαβάστε επίσης:

Μούρα: Ποια είναι και από ποιες παθήσεις προστατεύουν

Ο χυμός που τονώνει την εγκεφαλική λειτουργία και τη μνήμη!

Φρούτο που λιώνει το λίπος; Κι όμως υπάρχει!

Best of DPG network

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen