ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τριγλυκερίδια: Πώς θα τα μειώσετε εύκολα

Τριγλυκερίδια: Πώς θα τα μειώσετε εύκολα

Τα τριγλυκερίδια είναι η κυριότερη μορφή λίπους που αποθηκεύεται στο σώμα μας και συγκεκριμένα στα λιποκύτταρα. 

Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων από όσες χρειάζεται ο οργανισμός μας, είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε αύξηση των τριγλυκεριδίων στο αίμα, τα οποία σε συνδυασμό με την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερίνη μπορούν να επηρεάσουν την υγεία της καρδιάς.

Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι τα αυξημένα τριγλυκερίδια αποτελούν παράγοντα κινδύνου για καρδιοπάθειες.

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν για να τα μειώσετε;

Μειώστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Η υπερκατανάλωση τροφής είναι μία από τις συνηθέστερες αιτίες των υψηλών τριγλυκεριδίων. Δεδομένου ότι η περίσσεια ζάχαρης μετατρέπεται σε τριγλυκερίδια στην κυκλοφορία του αίματος, η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορεί να προκαλέσει αύξηση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων, όπως αναφέρει η διαιτολόγος Erin Palinski-Wade.

Γυμναστείτε

Σύμφωνα με μία μελέτη, η μέτριας έντασης δραστηριότητα συσχετίστηκε με 20% χαμηλότερο επίπεδο τριγλυκεριδίων. Επιπλέον, η άσκηση βοηθάει στην αύξηση της καλής χοληστερόλης HDL, η οποία συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων.

Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ

Η κατανάλωση υπερβολικού αλκοόλ είναι μία από τις ανθυγιεινές συνήθειες που είναι χειρότερες για την υγεία σας από ό, τι νομίζατε. Το αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα τριγλυκεριδίων σας, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην υψηλή αρτηριακή πίεση, την παχυσαρκία και τον αυξημένο κίνδυνο διαβήτη.

Αποφύγετε τη ζάχαρη

Οι μελέτες δείχνουν ότι η αυξημένη κατανάλωση ζάχαρης, αυξάνει τα τριγλυκερίδια.
Προσπαθήστε να περιορίσετε την πρόσληψη ζάχαρης που δεν υπερβαίνει το 10% των συνολικών θερμίδων για να αποτρέψετε την αύξηση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων.

Καταναλώστε περισσότερες φυτικές ίνες

Μία δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων. Οι υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες σύνθετοι υδατάνθρακες πρέπει να αποτελούν μέρος του γεύματός σας, αφού η κατανάλωση μιας δίαιτας πλούσιας σε φυτικές ίνες μπορεί να συμβάλλει στη μείωση των τριγλυκεριδίων. Λαχανικά όπως το μπρόκολο, οι πατάτες και τα καρότα είναι επίσης καλές πηγές φυτικών ινών, που πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας.

Αποφύγετε τα «κακά» λιπαρά

Τα «κακά» λιπαρά, τα οποία συχνά συναντώνται σε επεξεργασμένα τρόφιμα, μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων και να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, οπότε αυτά πρέπει να περιοριστούν όσο το δυνατόν περισσότερο. Μάλιστα, η αντικατάσταση των κορεσμένων λιπαρών στη διατροφή με μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων.

Πηγή: Reader’s Digest

Διαβάστε επίσης:

Τα 12 ροφήματα που θα σας αδυνατίσουν φέτος το καλοκαίρι (εικόνες)

Μουστάκι: Από ποιο καρκίνο προστατεύει τους άνδρες

BEST OF NETWORK

Οριστικό: Νέα παράταση του lockdown ανακοινώνει ο Μητσοτάκης - Τι θα πει στο διάγγελμά του

Βεβαιώσεις μετακίνησης: Τι ισχύει για τα έγγραφα μετά την παράταση του lockdown

Ντιέγκο Μαραντόνα: Αυτό σκότωσε τον «Θεό» - Ζήτησε να μην πάει φυλακή ο γιατρός του

Έξαλλος ο Ερντογάν με τον Τραμπ! Πόλεμος Τσαβούσογλου - Πομπέο στο ΝΑΤΟ για την Ελλάδα

Συγκλονίζει εθελοντής του εμβολίου των Pfizer και Biontech

Κρούσματα σήμερα: Νέα εκτόξευση - «Πνίγονται» ξανά με 538 η Θεσσαλονίκη και 413 η Αττική

Πόσα χρήματα ζητά ως αποζημίωση ο Γιάννης Λαγός από την Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Μετά τη Μέρκελ και ο Τραμπ! Νέο «ράπισμα» σε Ερντογάν - Στην απομόνωση ο Σουλτάνος

Αυτός είναι ο ευρωβουλευτής που συνελήφθη σε σεξουαλικό κορονοπάρτι

Eπίδομα θέρμανσης 2020: Ανοίγει η πλατφόρμα - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι - Πόσα χρήματα θα πάρουν

Καιρός Χριστούγεννα: Η εκτίμηση του Αρναούτογλου για κρύο και χιόνια...

Αποκάλυψη τώρα: Αυτός είναι ο Αντώνης του «Αντώνη αγάπη μου, έλα πάρε με από 'δω»