ΦΑΡΜΑΚO

12ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του «ευφυούς» επιχειρείν

12ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του «ευφυούς» επιχειρείν

Τα νέα δεδομένα που θα καθορίσουν τη φαρμακευτική πολιτική τα επόμενα χρόνια, οι διαφορετικές προσεγγίσεις στην αξία της καινοτομίας από τους εταίρους του κλάδου της Υγείας, οι νέες διαστάσεις της πρακτικής της αυτό-φροντίδας, ο ρόλος της ψηφιακής υγείας και της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη του κλάδου, αλλά και τα νέα μοντέλα εξέλιξης των στελεχών της αγοράς, είναι τα κύρια θέματα που θα απασχολήσουν τους συμμετέχοντες στο 12ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management το τριήμερο 12-13-14 Φεβρουαρίου 2020.

Τα παραπάνω αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παρέθεσε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) για την παρουσίαση του προγράμματος του φετινού Συνεδρίου, το οποίο θα διεξαχθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών με κεντρικό θεματικό άξονα: «2020-2030: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του "ευφυούς" επιχειρείν».

Στο πάνελ συμμετείχαν η Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου, οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής, Σπύρος Φιλιώτης, Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY και Γιώργος Αλεβιζόπουλος, Γενικός Διευθυντής AENORASIS και η Επικεφαλής της Οργανωτικής Επιτροπής, Ντανιέλα Μάλο.

Κατά την έναρξη της Συνέντευξης Τύπου η κ. Νάσιου αναφέρθηκε στην αποστολή της Ε.Ε.Φα.Μ. να οδηγεί την εξέλιξη και αναβάθμιση του φαρμακευτικού κλάδου μέσα από την εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των στελεχών της αγοράς. «Σήμερα βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο για το μέλλον του φαρμακευτικού management στη χώρα μας. Οι εγχώριες εξελίξεις και οι νέες διεθνείς τάσεις "Mega-trends", μεταμορφώνουν ταχύτατα το πλέγμα των εταίρων στον κλάδο της Υγείας: του ασθενούς, του επαγγελματία υγείας, των υγειονομικών αρχών και των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Όλοι στην Ε.Ε.Φα.Μ. πιστεύουμε ότι η δια βίου μάθηση αποτελεί το ενεργό συστατικό κάθε επιτυχημένου επαγγελματία και μέσω του Συνεδρίου, προσφέρουμε στους επαγγελματίες του χώρου βαθύτερη κατανόηση του επιχειρηματικού κλίματος, ώστε να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και να παραμένουν ανταγωνιστικοί στο ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον».

Στη συνέχεια, οι πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής παρουσίασαν το επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, το οποίο χαρακτήρισαν ως υψηλού επιστημονικού επιπέδου, πλήρως εναρμονισμένο με τα δεδομένα που διαμορφώνουν τη νέα πραγματικότητα της αγοράς. Ξεχωριστή στιγμή του Συνεδρίου θα αποτελέσει η συζήτηση υπό μορφή debate με θέμα τη «Φαρμακευτική Πολιτική στην αυγή της νέας δεκαετίας». Εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας θα συνομιλήσει με τον Ολύμπιο Παπαδημητρίου, Πρόεδρο ΣΦΕΕ και τον γνωστό Οικονομολόγο Υγείας Σωτήρη Βανδώρο, Senior Lecturer in Health Economics, King’s College London, Adjunct Associate Professor, Harvard University. Το debate θα αφορά τρέχοντα θέματα φαρμακευτικής πολιτικής με έμφαση στους άξονες Ανάπτυξη – Καινοτομία – Φαρμακευτικός Προϋπολογισμός - Πρόσβαση των ασθενών στις υπηρεσίες Υγείας, ενώ αναφορά θα γίνει και στο μέλλον των στελεχών της φαρμακοβιομηχανίας. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Αντώνης Σρόιτερ.

Ακολούθως, οι εισηγητές στο 1ο panel του Συνεδρίου θα προσεγγίσουν από τη δική τους σκοπιά την έννοια της καινοτομίας και τις προσδοκώμενες εφαρμογές της από τη φαρμακευτική βιομηχανία αλλά και τον ευρύτερο χώρο της Υγείας, τη δεκαετία που ξεκινά. Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, φαρμακευτικών επιχειρήσεών, της επιστημονικής κοινότητας και των συλλόγων ασθενών θα παρουσιάσουν παραδείγματα εφαρμογής της καινοτομίας στον κλάδο που ο καθένας εκπροσωπεί και θα διατυπώσουν προτάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Το 2ο panel θα είναι αφιερωμένο στην πρακτική της αυτο-φροντίδας και στην ανάδειξη της αξίας του ραγδαία αναπτυσσόμενου αυτού πεδίου για το σύγχρονο περιβάλλον της Υγείας. Θα αναλυθούν οι τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της αυτό-φροντίδας τόσο σε τοπικό, όσο και διεθνές επίπεδο και θα προταθούν ενέργειες για την εδραίωσή της ως πυλώνα ανάπτυξης του κλάδου της υγείας και του φαρμάκου στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό θα παρουσιαστεί ο ρόλος του φαρμακοποιού ως συμβούλου πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, αλλά και ο νέο-αναδυόμενος ρόλος των «influencer» στην προώθηση της ενημέρωσης των καταναλωτών για θέματα αυτο-φροντίδας.

Το 3ο panel θα πραγματευτεί τις νέες εξελίξεις στον τομέα της ψηφιακής υγείας. Η συζήτηση θα εστιάσει στους τρόπους με τους οποίους η ενσωμάτωση της νέας ψηφιακής τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης στη στρατηγική των φαρμακευτικών εταιρειών αναμένεται να αλλάξει το τοπίο των υπηρεσιών Υγείας. Θα παρουσιαστούν οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες και πλατφόρμες προώθησης προϊόντων υγείας και θα διατυπωθούν προτάσεις για την επιτυχημένη αξιοποίησή τους από τη φαρμακοβιομηχανία.

To επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση μεθόδων με τις οποίες τα στελέχη των επιχειρήσεων μπορούν, σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο και μεταβαλλόμενο γίγνεσθαι, να μαθαίνουν και να αναδομούν όλα όσα ήξεραν, μέσω της γρήγορης εκμάθησης, (“Learning Agility”) και τη διερεύνηση των δεξιοτήτων που πρέπει να κατέχουν ώστε να ανταποκριθούν επιτυχώς στις προκλήσεις της νέας δεκαετίας.

Από την πλευρά της, η κ. Μάλο έκανε αναφορά στους Key Note ομιλητές της διοργάνωσης, οι οποίοι φέτος είναι οι εξής:

Beau Lotto, Neuroscientist & Entrepreneur of Perception, ο οποίος θα εξηγήσει στο συνεδριακό κοινό πώς κάθε άνθρωπος μπορεί να αναγνωρίσει τα εμπόδια που δημιουργούν οι αντιλήψεις και πεποιθήσεις του, προκειμένου να αποδεχθεί την αλλαγή και να προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση.

Χάρης Τσέβης, visual designer και καλλιτέχνης, ο οποίος μέσα από την αφήγηση της πορείας που ακολούθησε ο ίδιος για να δημιουργήσει και να εδραιώσει το δικό του brand, θα αποκαλύψει στους συνέδρους τρόπους που μπορούν να υιοθετήσουν για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους.

David Mattin, Global Head of Trends and Insights, TrendWatching, συγγραφέας και ομιλητής, θα μας μεταφέρει τέσσερις σύγχρονες τάσεις που ξαναγράφουν τις προσδοκίες των καταναλωτών αλλά και των Επαγγελματιών Υγείας.

Στη συνέχεια η κ. Μάλο παρουσίασε το θεσμό «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ» ο οποίος θα επιβραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας για τη διετία 2018-2019. Παρουσιάζοντας τις υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση αξιολόγησης, υπογράμμισε την ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα που τις χαρακτηρίζει, τόσο σε επίπεδο πρακτικών, όσο και σε επίπεδο στρατηγικής. Η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθεί στις 14 Φεβρουαρίου, με το πέρας των εργασιών του επιστημονικού προγράμματος.

Ειδικότερα, οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση είναι:

Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.

Salonpas (ΒΙΑΝ)Carbosylane (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY)

Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων Αυτο-φροντίδας

Altion (ΒΙΑΝ)Yotuel (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY)

Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας

Let’s ΠΑΠ (AENORASIS)Novalac (ΒΙΑΝ)

Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος

Trulicity (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY)Xeljanz (PFIZER)

Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού

Βήμα Μπροστά (NOVARTIS)Ένα μοναδικό ποδήλατο… αγώνων Ζωής ( SANOFI)

Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων

Stelara (JANSSEN)Avastin (ROCHE).

Το κορυφαίο εκπαιδευτικό γεγονός του φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα θα συγκεντρώσει και φέτος 21 καταξιωμένους και διεθνούς εμβέλειας εισηγητές από όλο το φάσμα της Υγείας και περισσότερα από 900 στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών, επιστημονικών οργανισμών και επιχειρήσεων του χώρου.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 12ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management:

Πρόεδροι:
Σπύρος Φιλιώτης, Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY
Γιώργος Αλεβιζόπουλος, Γενικός Διευθυντής AENORASIS
Επικεφαλής ΟΕ: Ντανιέλα Μάλο, ΒΙΑΝ

Μέλη:
Σοφία Μαυρή, ABBVIE / Έφη Λαμπράκη, AENORASIS / Μαρία Χαλάτση, AENORASIS/ Κωνσταντίνος Ψυχούλης, AENORASIS, Παναγιώτης Κοσμαράς, AMGEN /Δημήτρης Αξιώτης, ANGELINI /Θάνος Μανωλόπουλος, ASTELLAS / Βασίλης Συμσιρίδης, ASTELLAS / Γιάννης Σαρρής, ASTRAZENECA / Αναστασία Κυριακίδου, BAUSCH HEALTH / Σοφία Σπίθα, ΒΙΑΝ/ Δημήτρης Κιάτος, ΒΙΑΝΕΞ /Δημήτρης Ιωάννου, COOPER /Θάνος Μυτιληναίος, DEMO /Aρετή Παπασάββα, GALENICA /Παύλος Νικολάου, GENESIS PHARMA /Χρήστος Κωστής, GSK/ Δέσποινα Παπαδοπούλου, INNOVIS / Κώστας Πρίτσινας, JANSSEN-CILAG / Κατερίνα Φωσκόλου, JANSSEN-CILAG /Αριστείδης Πολύβος, LAVIPHARM /Κωνσταντίνος Μπέλσης, LIBYTEC /Ιωάννης Ανάργυρος, MEDOCHEMIE /Χρήστος Τουλής, MENARINI /Ολύβια Παναγάκου, MENARINI / Κατερίνα Παπαθωμά, MGC Consulting Services / Παναγιώτης Μπατζιόλας, NOVARTIS / Κίμων Ευσταθίου, NOVO-NORDISK / Στράτος Δεσποτέλλης, NOVO-NORDISK /Δημήτρης Θεριός, PFIZER / Αυγερινός Εξαρχόπουλος, PFIZER / Βιβιάννα Ζορμπά, ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY / Μαρία Αλεξανδρή, ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY / Νίκανδρος Μηλιόπουλος, PHARMAZAC / Νεκτάριος Μανάτος, RMS / Μαρία Γιάννου, ROCHE / Άννυ Κυριάκη, SANOFI Γρηγόρης Δαμασιώτης, SANOFI / Αλέξανδρος Αθανασίου, TAKEDA / Ειρήνη Ιατροπούλου, TAKEDA / Άντζελα Μασσέλου, UPSA / Κωνσταντίνα Ρετσίνα, VD HELLAS PHARMACON /Μάρκος Ολλανδέζος, ΠΕΦ / Μαρία Λεοντάρη, ΣΦΕΕ / Ζωή Μαγκλάρα, ΣΦΕΕ / Θωμάς Δόκιος, ΕΦΕΧ / Πέτρος Βούρτσης, Ε.Ε.Φα.Μ. / Σοφία Νάσιου, Ε.Ε.Φα.Μ. / Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης, Ε.Ε.Φα.Μ. / Kωνσταντίνος Σπυρόπουλος, Ε.Ε.Φα.Μ. / Μάνος Χριστοδουλάκης, Ε.Ε.Φα.Μ.

BEST OF NETWORK