ΟΜΟΡΦΙΑ

Επίπεδη κοιλιά: Μύθοι και αλήθειες, τροφές και ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Επίπεδη κοιλιά: Μύθοι και αλήθειες, τροφές και ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Το επίμονο λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά είναι εφιάλτης για άντρες και γυναίκες.

Η συνταγή για να απαλλαγείτε και να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε είναι απλή και περιλαμβάνει τη μείωση του ποσοστού λίπους στο σώμα σε συνδυασμό με την αποτελεσματική εκγύμναση των κοιλιακών μυών.

Για να σμιλέψετε τους κοιλιακούς σας, χρειάζεται αρχικά να προσθέσετε πηγές πρωτεΐνης στο καθημερινό σας διατροφολόγιο. Τα αβγά, το κοτόπουλο, ο σολομός και το γιαούρτι είναι μερικές από τις καλύτερες και πιο υγιεινές πηγές πρωτεϊνών. Το ψωμί ολικής άλεσης και το καστανό ρύζι είναι επίσης καλές πηγές σύνθετων υδατανθράκων, θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για να έχετε ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα πρέπει, αντιθέτως, να αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες, όπως αυτοί που παρέχουν τα λευκά ζυμαρικά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Θα πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 150 γραμμάρια πρωτεϊνών την ημέρα για να καταφέρετε να αυξήσετε αισθητά τη μυϊκή σας μάζα.

Όσον αφορά τη γυμναστική, μην εστιάζετε αποκλειστικά στους κοιλιακούς. Ειδικά αν δεν γίνονται σωστά, οι ασκήσεις αυτές μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμό στη μέση και τη σπονδυλική στήλη γενικότερα. Συμβουλευτείτε γυμναστή ώστε να σας προτείνει εναλλακτικές ασκήσεις σε όρθια στάση ή απλώς βάλτε στη ζωή σας το τρέξιμο ή κάποιο άθλημα όπως το τένις, καθώς βοηθούν να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να συρρικνώσετε τα αποθέματα λίπους στο σώμα σας.

Μύθοι και αλήθειες για το συσσωρευμένο λίπος

1. Η πείνα είναι η ιδανική στρατηγική για να μειώσετε τα αποθέματα λίπους: Λάθος! Θα πρέπει να τρώτε κάθε 3 ώρες περίπου ώστε το σώμα να συνεχίζει να καταναλώνει ενέργεια (θερμίδες).

2. Η δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες είναι απαραίτητη για να απαλλαγούμε από το λίπος: Λάθος! Τέτοιου είδους δίαιτες απλώς περιορίζουν την πείνα και μειώνουν την κατακράτηση υγρών.

3. Οι κοιλιακοί είναι οι ιδανικές ασκήσεις για το λίπος στην κοιλιά: Λάθος! Μεμονωμένα, οι κοιλιακοί δεν αρκούν για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

4. Οι καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις (ασκήσεις τύπου cardio) είναι ο μόνος τρόπος να απαλλαγείτε από το συσσωρευμένο λίπος: Λάθος! Οι στοχευμένες ασκήσεις με βάρη μπορεί να αποδώσουν καλύτερα αποτελέσματα.

5. Πρέπει να γραφτείτε γυμναστήριο για να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος: Λάθος! Μπορείτε να πάτε για τρέξιμο, για ποδήλατο ή να κάνετε ασκήσεις στο σπίτι. Με πειθαρχία και σωστό πρόγραμμα μπορείτε να πετύχετε αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης:

Οι 5 τροφές που «κάθονται» κατευθείαν στην κοιλιά!
Η γυμναστική που χαρίζει εγγυημένα επίπεδη κοιλιά
Θέλετε επίπεδη κοιλιά; Δείτε ποια υγιεινή τροφή πρέπει να αποφεύγετε

BEST OF NETWORK

Κρούσματα σήμερα: 256 στην Αττική, 65 στη Θεσσαλονίκη - Ο χάρτης διασποράς των νέων μολύνσεων

Αλλάζουν τα όρια των επιβατών από Δευτέρα – Τι θα ισχύει για ΙΧ, ταξί και φορτηγά

Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Προσοχή! Ισχυρή σύσταση από την Πολιτική Προστασία για τις επόμενες ώρες

MasterChef 5 πρεμιέρα: Οι μεγάλες αλλαγές λόγω της πανδημίας και τα πρόσωπα – κλειδιά

Κορονοϊός: Οι μεταλλάξεις θα καθορίσουν τα επόμενα βήματα - Όλα ανοιχτά για νέο lockdown

Το μεγαλύτερο έγκλημα στην Ελλάδα: Ο καλοσυνάτος χωρικός που μετατράπηκε σε αδίστακτο δολοφόνο

Survivor Spoiler 24/1: Ποιοι κερδίζουν το έπαθλο φαγητού; Μπλε ή Κόκκινοι; (vid)

Μενεγάκη: Αυτή είναι η νέα της επένδυση - Δείτε τα πολυτελή διαμερίσματα που αγόρασε στην Κηφισιά

Kορονοϊός - «Βόμβα»: Ανοιχτό το ενδεχόμενο τρίτου κύματος αν δεν τηρούνται τα μέτρα

Εβδομαδιαίες προβλέψεις 24/01 - 30/01: Όλα να τα περιμένεις!

Θεσσαλονίκη: Τον κυνηγούσε η αστυνομία και προσπάθησε να ξεφύγει με… ηλεκτρικό πατίνι

MasterChef 5: Τα Best Off των τριών κριτών απ' τους 4 προηγούμενους κύκλους (vid)