ΟΜΟΡΦΙΑ

Τροφές πλούσιες σε βιοτίνη για δυνατά μαλλιά και νύχια

Τροφές πλούσιες σε βιοτίνη για δυνατά μαλλιά και νύχια

Η βιοτίνη, γνωστή και ως βιταμίνη Β7 ή συνένζυμο R, θεωρείται «γιατρικό» για τα αδύναμα μαλλιά και νύχια, ιδιαίτερα για τις γυναίκες που διανύουν περίοδο εγκυμοσύνης. Τα οφέλη της οφείλονται στην ιδιότητά της να ενεργοποιεί νέα κύτταρα, επιταχύνοντας έτσι την ανάπτυξη των μαλλιών και των νυχιών.

«Η βιοτίνη είναι απαραίτητη ώστε ο οργανισμός να μεταβολίζει την πρωτεΐνη κερατίνη και λιπαρά οξέα απαραίτητα για την ανάπτυξη των μαλλιών» αναφέρει η διατροφολόγος Κέρι Γκλάσμαν.

Οι ανάγκες του οργανισμού μας σε βιοτίνη κυμαίνονται από 30 έως 100 μικρογραμμάρια (mcg) την ημέρα, τις οποίες μπορείτε να καλύψετε είτε με τη βοήθεια συμπληρώματος διατροφής είτε με τις τροφές που θα δείτε στην παρακάτω gallery.

Πηγή: Reader’s Digest

Δείτε κι αυτό:

Ποια φρούτα έχουν την περισσότερη και ποια τη λιγότερη ζάχαρη

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προστατευτείς από γρίπη και κρυολόγημα

Το top-5 των τροφών για να «σβήσετε» τη φλεγμονή από το σώμα

 

Photo 1/8
Γλυκοπατάτα: περίπου 8 mcg σε μία ολόκληρη γλυκοπατάτα
Photo 2/8
Αυγό: 25 mcg στον κρόκο ενός αυγού
Photo 3/8
Αμύγδαλα: 14,72 mcg ανά ¼ του φλιτζανιού
Photo 4/8
Φιστίκια: 6,4 mcg ανά ¼ του φλιτζανιού
Photo 5/8
Κρεμμύδι: περίπου 8 mcg ανά φλιτζάνι
Photo 6/8
Ντομάτα: 7,5 mcg ανά φλιτζάνι
Photo 7/8
Βρόμη: 24 mcg ανά 100 γραμμάρια
Photo 8/8
Καρότα: 25 mcg ανά 100 γραμμάρια

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen