ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι καλοί βαθμοί είναι θέμα… DNA

Οι καλοί βαθμοί είναι θέμα… DNA

Οι γενετικοί παράγοντες φαίνεται πως καθορίζουν κατά 60% τις επιδόσεις των μαθητών, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Normal 0 false false false EN-US ZH-TW X-NONE

Οι γενετικοί παράγοντες φαίνεται πως καθορίζουν κατά 60% τις επιδόσεις των μαθητών, σύμφωνα με νέα μελέτη.

 

Ερευνητές από το King’s College του Λονδίνου μελέτησαν τις ακαδημαϊκές επιδόσεις σε περισσότερα από 11.000 δίδυμα αδέλφια ηλικίας 16 ετών.

 

Διαπίστωσαν ότι κατά μέσο όρο τα γονίδιά τους μπορούσαν να εξηγήσουν σε ποσοστό 60% τις διαφορές στις βαθμολογίες των μαθητών στις απολυτήριες εξετάσεις, σε βασικά μαθήματα όπως τα μαθηματικά.

 

Οι διαφορές λόγω περιβάλλοντος, όπως το σχολείο και η οικογένεια, επηρέασαν τους βαθμούς σε ποσοστό μόλις 36%.

 

Το υπόλοιπο ποσοστό αποδόθηκε σε παράγοντες που αφορούσαν στο κάθε άτομο ξεχωριστά, δήλωσαν οι ερευνητές.

 

Ο επικεφαλής της μελέτης Νίκολας Σέικσαφτ από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του King’s College δήλωσε πως «τα ευρήματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι διαφορές στις επιδόσεις οφείλονται περισσότερο στη γενετική προδιάθεση παρά στην ανατροφή».

 

Τα αποτελέσματα, τα οποία δημοσιεύονται στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό PLOS ONE, δεν αποκλείουν εντελώς το περιβάλλον ως παράγοντα επιρροής και τονίζουν την ανάγκη για εξατομικευμένη εκπαίδευση που θα δίνει έμφαση στις δυνατότητες και τις ανάγκες κάθε παιδιού.

 

Ερευνητές από το King’s College του Λονδίνου μελέτησαν τις ακαδημαϊκές επιδόσεις σε περισσότερα από 11.000 δίδυμα αδέλφια ηλικίας 16 ετών.

 

Διαπίστωσαν ότι κατά μέσο όρο τα γονίδιά τους μπορούσαν να εξηγήσουν σε ποσοστό 60% τις διαφορές στις βαθμολογίες των μαθητών στις απολυτήριες εξετάσεις, σε βασικά μαθήματα όπως τα μαθηματικά.

 

Οι διαφορές λόγω περιβάλλοντος, όπως το σχολείο και η οικογένεια, επηρέασαν τους βαθμούς σε ποσοστό μόλις 36%.

 

Το υπόλοιπο ποσοστό αποδόθηκε σε παράγοντες που αφορούσαν στο κάθε άτομο ξεχωριστά, δήλωσαν οι ερευνητές.

 

Ο επικεφαλής της μελέτης Νίκολας Σέικσαφτ από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του King’s College δήλωσε πως «τα ευρήματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι διαφορές στις επιδόσεις οφείλονται περισσότερο στη γενετική προδιάθεση παρά στην ανατροφή».

 

Τα αποτελέσματα, τα οποία δημοσιεύονται στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό PLOS ONE, δεν αποκλείουν εντελώς το περιβάλλον ως παράγοντα επιρροής και τονίζουν την ανάγκη για εξατομικευμένη εκπαίδευση που θα δίνει έμφαση στις δυνατότητες και τις ανάγκες κάθε παιδιού.

BEST OF NETWORK

Lockdown - Παπαευαγγέλου στο Newsbomb.gr: Καμία συζήτηση ακόμα για άρση των μέτρων

Έγκλημα στη Μάνη: «Τη ζήλευε παθολογικά, του γύρισε το μυαλό, πήρε την καραμπίνα και την πυροβόλησε»

Νέες απειλές από το καθεστώς Ερντογάν: Ανοίξατε το κουτί της Πανδώρας - Θα ελέγχουμε τα πλοία σας

Δημήτρης Βερβεσός: Πειθαρχική διαδικασία για το πάρτι του προέδρου του ΔΣΑ

Κορονοϊός - Κρούσματα: Αχτίδα αισιοδοξίας - Παραμένουν στο «κόκκινο» Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Lockdown - Χαρδαλιάς: Πότε θα γίνει η άρση των μέτρων – Τι είπε για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Θρήνος στις Σέρρες για τον 25χρονο Θοδωρή που πέθανε από κορονοϊό

Καιρός: Τελειώνει η ανομβρία το Σαββατοκύριακο; Η ενημέρωση του Σάκη Αρναούτογλου

Συντάξεις: Για ποιους αναμένονται αυξήσεις έως 204 ευρώ - Πότε καταβάλλονται τα αναδρομικά

Άγριος καβγάς Άδωνι με δημοσιογράφο για τους νεκρούς: Φυσικά θα πανηγυρίζω που η Ελλάδα τα πάει καλά

Κορονοϊός - Συγκλονίζει ο Μανώλης Κωστίδης: «Πρώτη φορά φοβήθηκα τόσο, πνιγόμουν»

Κορονοϊός: Πέθανε 37χρονος αστέρας του bodybuilding λόγω του ιού