ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στην τηλ. Γραμμή 1135 τα πάντα για το σεισμό της Κεφαλονιάς

Σε 24ωρη βάση και 7 ημέρες την εβδομάδα, λειτουργεί από σήμερα η 24ωρη γραμμή πληροφόρησης και υποστήριξης των Σεισμόπληκτων και των πολιτών της Κεφαλονιάς.
Στην τηλ. Γραμμή 1135 τα πάντα για το σεισμό της Κεφαλονιάς

Σε 24ωρη βάση και 7 ημέρες την εβδομάδα,λειτουργεί από σήμερα η 24ωρη γραμμή πληροφόρησης και υποστήριξης τωνΣεισμόπληκτων και των πολιτών της Κεφαλονιάς.

Στην τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης τουΚΕΕΛΠΝΟ 1135, οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους :

• Γιαθέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων

• Γιαθέματα ενισχύσεων

• Γιαθέματα δημόσιας υγείας

• Γιαθέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων

• Γιαοποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών

Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες τηςΚεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικώνφορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.

Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θαενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τηδιαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση τωνπληγέντων. Παράλληλα είναι σε επαφή με όλα τα Υπουργεία και τους αρμόδιουςφορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες πουλαμβάνει η κυβέρνηση.

Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτώντης Κεφαλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 ηοποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες τόσο τοπικά στην Κεφαλονιά όσοκαι κεντρικά, θα προωθεί άμεσες λύσεις και θα ενημερώνει τους ενδιαφερόμενουςμε εξερχόμενη κλήση στα κινητά τους τηλέφωνα.

Τέλος στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητακαταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς καιοργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των ανθρώπωντου.

Την υπηρεσία υποστήριξης του ΚΕΕΛΠΝΟεπισκέφθηκε το απόγευμα της Τρίτης η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή και οΓενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, κ. Ανδρέας Κατσανιώτης.