ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η πρώτη πιστοποιημένη «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική» στην Ευρώπη βρίσκεται στην Αθήνα!

Η πρώτη πιστοποιημένη «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική» στην Ευρώπη είναι γεγονός και βρίσκεται στην Αθήνα! Ο λόγος για την Ευρωκλινική Αθηνών, η οποία, εφαρμόζοντας μια σειρά από καινοτομίες και εξυπηρετώντας την ανάγκη για ένα ανθρώπινο πρόσωπο στον τομέα της υγείας, πιστοποιήθηκε ως η πρώτη «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική» (Patients’ Friendly Hospital) στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Η πρώτη πιστοποιημένη «Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική» στην Ευρώπη βρίσκεται στην Αθήνα!

Παρέχοντας από το 1998 υπηρεσίες ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο κέντρο της Αθήνας, η Ευρωκλινική Αθηνών ανοίγει πρώτη τον δρόμο που βάζει τον ασθενή στο επίκεντρο της φροντίδας, έχοντας ως στρατηγική προτεραιότητά της την υψηλή ποιότητα σε όλα τα επίπεδα.

0012

Τι είναι η πιστοποίηση «Patients’ Friendly Hospitals»

Η πιστοποίηση «Patients’ Friendly Hospitals» αφορά στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος φιλικού προς τους ασθενείς, συγγενείς και συνοδούς και βασικός στόχος της Ευρωκλινικής Αθηνών είναι να εξασφαλιστούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες κατά τη παραμονή τους στην κλινική.

Όπως εξηγεί και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωκλινικής Αθηνών, Αντώνης Βουκλαρής: «Η ανάγκη για αυτονομία, ζεστή ατμόσφαιρα, φιλικά πρόσωπα, άνεση, ασφάλεια, ανθρώπινο ενδιαφέρον, σωστή καθοδήγηση και ουσιαστική υποστήριξη σε κάθε ιατρική πράξη, βρίσκονται στην καθημερινή πρακτική μέσα στην κλινική και εφαρμόζονται σε κάθε ασθενή ξεχωριστά και εξατομικευμένα».

Για να μην είναι κανείς μόνος στις δύσκολες στιγμές

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που κάνει την Ευρωκλινική Αθηνών να ξεχωρίζει είναι ότι λαμβάνει ειδική μέριμνα, ώστε οι ασθενείς να μη βρίσκονται ποτέ μόνοι τους σε δύσκολες στιγμές και να ικανοποιούνται οι ανάγκες και οι προσδοκίες τους. Μάλιστα, οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, υποβάλλοντας τις παρατηρήσεις και τα παράπονά τους.

Ο ασθενής στο κέντρο της φροντίδας

Η Ευρωκλινική καινοτομεί, όμως, και με το Σημείο Ε.Ν.Α. Τι είναι το Ε.Ν.Α.; Πρόκειται για το Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών, όπου ο κάθε ασθενής συναντά τον Προσωπικό του Οδηγό, έναν άνθρωπο ο οποίος βρίσκεται δίπλα του από τη στιγμή που θα κλείσει το ραντεβού μέχρι το εξιτήριό του.

0127

Αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στα εξωτερικά ιατρεία

Την ίδια ώρα, οι ασθενείς απολαμβάνουν αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και φροντίδας υγείας και στα εξωτερικά ιατρεία της Ευρωκλινικής με την καθιέρωση του Συντονιστή Εξυπηρέτησης, μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα στους εξωτερικούς ασθενείς να έχουν δίπλα τους εξειδικευμένο προσωπικό που τους καθοδηγεί, φροντίζοντας για τη γρήγορη εξυπηρέτησή τους και επιλύοντας άμεσα τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν.

Όπως αναφέρει και ο κ. Βουκλαρής «η διεθνής πιστοποίηση "Patients’ Friendly Hospitals" μας γεμίζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ασθενείς που μας εμπιστεύονται, αλλά και στους συνοδούς τους, που μοιράζονται την ίδια αγωνία».

0442

Στην Ευρωκλινική Αθηνών όλοι οι ασθενείς αισθάνονται άνεση, ασφάλεια και εμπιστοσύνη.