ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΚΑΝΑ: Τι απαντά για την έλλειψη υποκατάστατου στο Ηράκλειο Κρήτης

Σε κακή συνεννόηση της προμηθεύτριας εταιρείας με το προσωπικό της Θεραπευτικής Μονάδας Υποκατάστασης του ΟΚΑΝΑ στο Ηράκλειο Κρήτης, αποδίδει ο ΟΚΑΝΑ την έλλειψη υποκατάστατου που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 6 Μαρτίου.

ΟΚΑΝΑ: Τι απαντά για την έλλειψη υποκατάστατου στο Ηράκλειο Κρήτης

Απαντώντας σε σχετικά δημοσιεύματα και ανακοινώσεις των υπαλλήλων, ο ΟΚΑΝΑ διαβεβαιώνει ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και πως «σε καμία περίπτωση δεν οφείλεται σε γενική έλλειψη υποκατάστατου ή σε οποιαδήποτε ανεπάρκεια των διαδικασιών προμήθειας».

Κατηγορεί μάλιστα το ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων για διαστρέβλωση των γεγονότων.

«Είναι απορίας άξιο γιατί εργαζόμενοι του ΟΚΑΝΑ δυσφημούν τον Οργανισμό και αναζητούν ευθύνες για γεγονότα και πράξεις που αφορούν τον ανθρώπινο παράγοντα και που θα είχαν αποφευχθεί με έγκαιρη και υπεύθυνη ενημέρωση των υπηρεσιών του Οργανισμού», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο ΟΚΑΝΑ, επίσης, κατηγορεί τους εργαζόμενους ότι γνωρίζουν πως για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια η προμήθεια των φαρμάκων γίνεται με ανοιχτούς δημόσιους διαγωνισμούς, «με τεράστιο όφελος για τον ΟΚΑΝΑ» και ότι γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή τροφοδοσία των Μονάδων Υποκατάστασης με φάρμακο έως την ολοκλήρωσή τους.

Τέλος, αναφέρει ότι αντί οι εργαζόμενοι να χαιρετίζουν την προσπάθεια αναδιοργάνωσης του ΟΚΑΝΑ, καθώς «για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν υπάρχουν χρέη» διαστρεβλώνουν τα γεγονότα προσπαθώντας να δημιουργήσουν πολιτικό θέμα εκεί που δεν υπάρχει.