ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Μαζί για το Παιδί»: Σχεδόν 7.000 κλήσεις δέχθηκε η γραμμή το 2016

Περισσότερες από 6.900 κλήσεις δέχθηκε το 2016 η Γραμμή 11525 Μαζί για το Παιδί, που δίνει λύσεις σε παιδιά και γονείς. Συγκεκριμένα, δέχθηκε 3.292 για συμβουλευτική σε θέματα παιδιών/εφήβων, 2.400 για πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Μαζί για το Παιδί, 1.195 για παραπομπές σε άλλους φορείς, 44 καταγγελίες κακοποίησης παιδιού.

«Μαζί για το Παιδί»: Σχεδόν 7.000 κλήσεις δέχθηκε η γραμμή το 2016

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι καταγγελίες αφορούν κυρίως τη ψυχική και σωματική κακοποίηση ανηλίκων ενώ, σε μικρότερο ποσοστό, την παραμέληση και την σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων.

Η Γραμμή 11525 του «Μαζί για το Παιδί» είναι μια τηλεφωνική γραμμή βοήθειας που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και εφήβους. Λειτουργεί από το Φεβρουάριο 2009 με σκοπό τη ψυχολογική στήριξη και την παροχή συμβουλών και κατευθύνσεων σε γονείς, παιδιά και εφήβους.

Τα πιο συνηθισμένα θέματα που κλήθηκε να διαχειριστεί η επιστημονική ομάδα της Γραμμής ήταν η σχέση γονιών / παιδιών, οι σχολικές δυσκολίες, η εφηβεία, η οριοθέτηση, η επιθετικότητα / θυμός, η διαχείριση διαζυγίου με παιδιά και το άγχος.

Παράλληλα με τις κλήσεις για συμβουλευτική, ένα μικρότερο ποσοστό κλήσεων παραπέμπεται σε άλλες υπηρεσίες, όπως σε Κέντρα Ψυχικής Υγείας, στο Συνήγορο του παιδιού (για νομικά ζητήματα), στην Γραμμή Συμβουλευτικής Ενηλίκων και σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικονομική κρίση έχει προσθέσει στην θεματολογία της τηλεφωνικής υποστήριξης την πληροφόρηση για ενίσχυση σε είδος.

Διαβάστε ακόμη:

UNICEF: 8 στους 10 18χρονους πιστεύουν ότι οι συνομίληκοί τους κινδυνεύουν από σεξουαλική παρενόχληση στο διαδίκτυο