ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Κορρές: επένδυση στην «καρδιά» της Ευρώπης

Στην «καρδιά» της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες,  βρίσκεται πλέον η αμιγώς ελληνική εταιρείαφυτικών καλυντικών Κορρές, καθώς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην δημοφιλήσυνοικία Grand Sablon  στον πεζόδρομο ruede Roleebeek.
Κορρές: επένδυση στην «καρδιά» της Ευρώπης

Στην «καρδιά» της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες, βρίσκεται πλέον η αμιγώς ελληνική εταιρείαφυτικών καλυντικών Κορρές, καθώς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην δημοφιλήσυνοικία Grand Sablon στον πεζόδρομο ruede Roleebeek.

Ο χώρος που φιλοξενεί το νέο κατάστημα της εταιρείαςέχει μακρά ιστορία και ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό χαρακτήρα, αποτελώνταςσημείο-αναφοράς της περιοχής. Το κοινό, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, θαέχει την ευκαιρία να γνωρίσει την πλήρη προϊοντική γκάμα ΚΟΡΡΕΣ σε έναπεριβάλλον που καθρεπτίζει τη φιλοσοφία, τις αρχές και ιστορία της εταιρείας.

Το νέο σημείο πώλησης προστίθεται στο σύνολο των 250της βέλγικης αγοράς, με το δίκτυο των φαρμακείων να καταλαμβάνει τηνπλειοψηφία.

Ο CEO του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ, κ. Δημήτρης Βιδάκης, μεαφορμή το άνοιγμα του νέου καταστήματος, αναφέρει: «Εγκαινιάζουμε το πρώτοκατάστημα ΚΟΡΡΕΣ στο Βέλγιο, με στόχο να προσφέρουμε στο κοινό την ολοκληρωμένηεμπειρία φυσικής περιποίησης ΚΟΡΡΕΣ, σε έναν εξαιρετικό χώρο, αντάξιο τηςποιότητας και φιλοσοφίας των προϊόντων. Είναι, επίσης, ιδιαίτερα ευτυχής ησυγκυρία συνεργασίας σε αυτό το πλαίσιο με Έλληνες, που πρόσφατα εγκαταστάθηκανστο Βέλγιο δεδομένων των γνωστών εγχώριων οικονομικών συνθηκών, και οι οποίοιθα συμβάλλουν από τη θέση τους στη διεθνή προώθηση του πλούτου και της δύναμηςτης ελληνικής φύσης και των ελληνικών προϊόντων».

Η ΚΟΡΡΕΣ ταξιδεύει τα ελληνικά βότανα σε 30 χώρεςδιεθνώς με παρουσία σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης,συμπεριλαμβανομένων και των 6.500 ελληνικών φαρμακείων, αναφέρεται στηνανακοίνωση.

Εξάλλου ο Όμιλος συνεχίζει να εστιάζει στην ανάπτυξητου δικτύου τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές,ενδυναμώνοντας τη μάρκα στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία,μέσω προωθητικών ενεργειών και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.


Ατην 1η Ιανουαρίου 2014 - ημερομηνία κατάτην οποία λήγει η συνεργασία διανομής των προϊόντων της εταιρείας με την Johnson& Johnson για την αγορά της Β. Αμερικής- η διοίκηση της εισηγμένης θαστραφεί ολοκληρωτικά - αλλά αυτόνομα - στην κατάκτηση της ενδιαφέρουσας καισημαντικής αυτής αγοράς.

Παράλληλα, διατηρώντας το ολοένα αναπτυσσόμενο δίκτυότης και αυξάνοντας τις πωλήσεις της σε ετήσια βάση από το 2008, στοχεύει σεβελτίωση της απόφασης της επένδυσης για την αγορά της Αμερικής. Η Κορρές θασυνεχίσει να εστιάζει στην αγορά της Αμερικής συνολικά, διατηρώντας όπως καικατά τη διάρκεια της συνεργασίας της με την Johnson & Johnson την ευθύνηέρευνας και ανάπτυξης, παρουσιάζοντας παράλληλα καινοτόμα φυσικά προϊόντα.


Μάλιστα, ο δημιουργός της εταιρείας κ. Γιώργος Κορρές μιλώντας το καλοκαίρι γιατις εξελίξεις της εταιρείας σε εκπροσώπους του τύπου, τόνισε ότι σκέφτεταιακόμη και να μετακομίσει στις ΗΠΑ, προκειμένου να παρακολουθεί από κοντά τηνπορεία της μάρκας. «Ημασταν επισκέπτες μέχρι σήμερα στην αγορά της Αμερικήςσε μία τόσο μεγάλη αγορά», είπε, «και ακόμη δεν μπορώ να την καταλάβω θέλω να βρω τον ρυθμό της». «Πρέπει να κάνουμε τη μάχη αυτή ναγίνει πραγματικότητα», είχε προσθέσει με ενθουσιασμό.