ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε τέσσερα βήματα

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε τέσσερα βήματα

Ο χειμώνας βρίσκεται πλέον προ των θυρών και μαζί του ως γνωστόν φέρνει κρυολογήματα και ιώσεις.

Το ανοσοποιητικό σύστημα μας προστατεύει από βλαβερά στοιχεία και μικροσκοπικούς οργανισμούς που προκαλούν ασθένειες και για αυτό είναι σημαντικό να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να το ενισχύουμε καθημερινά.

Γνωρίζουμε πως υπάρχουν μερικοί συνδυασμοί περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως οι σωστές διατροφικές επιλογές, η άσκηση, το ψυχολογικό στρες, και άλλες που μπορεί να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Δείτε τέσσερις απλές κινήσεις που μπορείτε να κάνετε άμεσα για να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα ενόψει του χειμώνα:

Ολιγοήμερη νηστεία

Τα περιοδικά διαλείμματα από το φαγητό για μερικές ημέρες το χρόνο έχει αποδειχθεί ότι προστατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα των υγιών μεσήλικων, των ηλικιωμένων, και ακόμη και των ασθενών που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία. Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι με το να στερούμε ενίοτε από τα κύτταρα του ανοσοποιητικού μας συστήματος από τα θρεπτικά συστατικά, προκαλούμε μια αρνητική πτώση των λευκών αιμοσφαιρίων του οργανισμού μας. Ωστόσο, μόλις η διατροφή μας επανέλθει σε κανονικά επίπεδα, τότε τα λευκά αιμοσφαίρια ξεπερνούν ακόμα και τα προηγούμενα επίπεδα.

Μουσική

Η μουσική έχει αποδειχτεί ότι όχι μόνο ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αλλά έχει επίσης τη δυνατότητα να μειώσει τον πόνο και είναι η καλύτερη "συνταγή" για τη μείωση του στρες πριν από κάποια χειρουργική επέμβαση. Όσοι ακούν συχνά μουσική αναπτύσσουν υψηλό αριθμό συγκεκριμένων κυττάρων, τα οποία είναι υπεύθυνα για την επίθεση σε βλαβερά βακτήρια, μολυσμένα κύτταρα, και ακόμη και καρκινικά κύτταρα.

Πράσινο τσάι

Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει είναι πολύ σημαντικά όχι μόνο στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας, αλλά και στην βελτίωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, διότι καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που μπορεί να σας αποδυναμώσουν. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι βοηθάει την αρτηριακή πίεση και την διατήρηση της υγείας της καρδιάς.

Σάουνα

Αυστραλοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα που κάνουν έκαναν σάουνα δύο φορές την εβδομάδα είχαν 50% μειωμένες πιθανότητες κρυολογήματος σε σύγκριση με εκείνα τα άτομα που δεν έκαναν, σε μια έρευνα διάρκειας 6 μηνών.

Διαβάστε επίσης:

Οι 6 χειρότερες τροφές που προκαλούν φλεγμονή

Τα πρόωρα μωρά έχουν τελικά γερό αμυντικό σύστημα

Οι 3 τροφές που αδυνατίζουν και προστατεύουν από τη γρίπη

Οι κίνδυνοι που κρύβει το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά

BEST OF NETWORK

Σχολεία: Αυτή είναι η πιθανότερη ημερομηνία επιστροφής των μαθητών σε Γυμνάσια, Λύκεια

Μετάλλαξη κορονοϊού: Στο μικροσκόπιο άλλα 10 δείγματα στην Ελλάδα

Τα «κλικ» της ορκωμοσίας Μπάιντεν: Τα αξιοπερίεργα και οι συγκινητικές στιγμές

Θρίλερ στην Κρήτη: 33χρονος βρέθηκε νεκρός μέσα σε βίλα - Τον αναζητούσαν τρεις μέρες

Ερντογάν: Τελειώνουν αυτά που ήξερε - Ετσι θα τον «πνίξει» ο Μπάιντεν

Στο νοσοκομείο η ηθοποιός Γιούλικα Σκαφιδά

Κορονοϊός - Μελέτη: Πιο επικίνδυνη από το βήχα η ομιλία σε κλειστό χώρο

Ερντογάν: Αποκάλυψη - «βόμβα»! Αυτοί θα τον «καθαρίσουν» - Πλησιάζει το τέλος του «σουλτάνου»

Αγριότητα: Τούρκος έριξε βραστό νερό στη σύζυγό του επειδή τον ξύπνησε

Έλλη Στάη: Έθαψα βαθιά το τραύμα μου για τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκα

Survivor: Άγριος καυγάς στο συμβούλιο – Τριαντάφυλλος εναντίον όλων (video)

Σοκαριστικό βίντεο: Γυμνός άνδρας ρίχνει επιβάτη στις ράγες του μετρό και σκοτώνεται ο ίδιος