ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Τρεις αναπάντεχες αιτίες που «σαμποτάρουν» τον ύπνο σας

Τρεις αναπάντεχες αιτίες που «σαμποτάρουν» τον ύπνο σας

Τις βασικές αιτίες που μπορεί να σας προκαλέσουν αϋπνία ή δυσκολία να αποκοιμηθείτε και κακή ποιότητα ύπνου γενικότερα, πιθανώς να τις γνωρίζετε ήδη.

Δεν κάνει καλό να βλέπετε τηλεόραση, ή να ασχολείστε με τον υπολογιστή λίγο πριν κοιμηθείτε. Δεν πρέπει να πίνετε καφέ ή ροφήματα με καφεΐνη μετά το μεσημέρι. Δεν πρέπει να γυμνάζεστε ή να εργάζεστε μέχρι αργά το βράδυ.

Αλλά εκτός από αυτές, υπάρχουν και μερικές ακόμα, απρόσμενες, αιτίες που μπορεί να σας προκαλούν προβλήματα στον ύπνο.

Δεν τρώτε το βραδινό σας γεύμα με συνέπεια στην ώρα

Αν έχετε διαμορφώσει τη διατροφή σας με υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο μεν, αλλά δεν είστε συνεπείς με την ώρα που παίρνετε το τελευταίο γεύμα της ημέρας, τότε μάλλον προκαλείτε πρόβλημα στον ύπνο σας και δεν το ξέρετε. Έρευνες έδειξαν ότι η ασυνέπεια στις διατροφικές συνήθειες, κυρίως κατά το βραδινό γεύμα, επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο. Αυτό για παράδειγμα μπορεί να συμβεί αν 2-3 φορές την εβδομάδα τρώτε κάποιο σνακ αρκετά μετά το βραδινό σας γεύμα και λίγο πριν πέσετε για ύπνο.

Προσοχή στην... οδοντόκρεμα και το λεμόνι

Έρευνες έχουν δείξει ότι το άρωμα της φρέσκιας μέντας που έχουν πολλές οδοντόκρεμες, διεγείρει τον εγκέφαλο και σας αφυπνίζει. Αντίστοιχη επίδραση έχει και το άρωμα του λεμονιού, το οποίο ίσως να επιλέγετε να προσθέσετε στο τσάι ή σε κάποιο άλλο βραδινό ρόφημα.

Πλένεστε με κρύο νερό

Αν λίγο πριν πέσετε για ύπνο, πλένετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό, τότε "σαμποτάρετε" μόνοι σας τον ύπνο σας. Το κρύο νερό "ξυπνάει" τον οργανισμό και τον αναγκάζει να απελευθερώσει ενέργεια για να ζεσταθεί και να μείνει σε εγρήγορση.

Διαβάστε επίσης:

Τo tablet στο κρεβάτι καταστρέφει τον ύπνο

Τι να κάνετε για να μην ροχαλίζετε

Τα όνειρα και οι εφιάλτες αντανακλούν τα συναισθήματα μας

Τα γονίδιά σας ευθύνονται για το πόσο κοιμάστε

Best of DPG network

PlusQueen