ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Εγκυμοσύνη και διακοπές: Τι πρέπει να προσέξετε

Εγκυμοσύνη και διακοπές: Τι πρέπει να προσέξετε

Οι διακοπές στην περίοδο της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητες, προκειμένου η έγκυος να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί.

Η μέλλουσα μητέρα δεν χρειάζεται να προβληματίζεται για την περίοδο των διακοπών, είναι ωστόσο απαραίτητη η παρακολούθησή της από τον μαιευτήρα της προκειμένου να προληφθούν και να αντιμετωπιστούν έγκαιρα τυχόν παθολογικές καταστάσεις.

Διατροφή
Προσπαθήστε να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και σε κάλιο και παράλληλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος. Τα εποχικά φρούτα και λαχανικά είναι μια πολύ καλή πηγή ενέργειας και ευεξίας, τονώνουν τον οργανισμό και ταυτόχρονα μειώνουν το δυσάρεστο αίσθημα της δυσκοιλιότητας.
Λόγω της αυξημένης απώλειας υγρών που προκαλεί η εφίδρωση και οι υψηλές θερμοκρασίες, συνιστάται η λήψη άφθονων μη σακχαρούχων και αλκοολούχων υγρών, κατά προτίμηση 6 έως 8 ποτήρια νερού ημερησίως, ώστε να συμπληρώνουν το ισοζύγιο των αποβαλλόμενων υγρών.

Ήλιος
Αποφύγετε την ηλιοθεραπεία κατά τις μεσημεριανές ώρες δηλαδή 11 π.μ. έως 3 μ.μ. Προσπαθήστε να βρίσκεστε σε σκιερούς και δροσερούς χώρους, φορώντας παράλληλα αντηλιακά. Προτιμήστε αντηλιακά με υψηλό δείκτη προστασίας και τις λιγότερες χημικές ουσίες, τα οποία θα ανανεώνετε κάθε δύο ώρες και κάθε φορά μετά το κολύμπι.

egym Αυτό το έχετε διαβάσει;

Πόσο πρέπει να απέχουν δύο εγκυμοσύνες

Προσοχή στις μολύνσεις
Η εγκυμοσύνη από μόνη της ευνοεί την ανάπτυξη φλεγμονών και μυκητιάσεων του κατώτερου γεννητικού συστήματος. Ο συνδυασμός με το θαλασσινό νερό και την υγρασία επιτείνουν το πρόβλημα. Για τον λόγο αυτό οι έγκυες πρέπει να αλλάζουν μαγιό αμέσως μετά το μπάνιο και να χρησιμοποιούν βαμβακερά εσώρουχα. Στην περίπτωση που παρουσιαστούν συμπτώματα όπως κνησμός, δύσοσμη κολπική υπερέκκριση, συχνοουρία ή δυσουρία θα πρέπει να ενημερώσει τον γιατρό της ώστε να λάβει την κατάλληλη αγωγή.

Άσκηση
Το κολύμπι είναι ιδανική άσκηση για τις έγκυες, καθώς γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος χωρίς να καταπονεί τις αρθρώσεις. Πολύ καλή άσκηση είναι επίσης το περπάτημα σε χαλαρούς ρυθμούς κατά τις απογευματινές ώρες, όπου η θερμοκρασία είναι μειωμένη, καθώς βοηθά στη διατήρηση τόσο ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους όσο και στην καλύτερη ψυχική υγεία της μέλλουσας μητέρας.

Ένδυση
Προτιμήστε τα άνετα, βαμβακερά και ανοιχτόχρωμα ρούχα καθώς και τα σταθερά, χωρίς τακούνια παπούτσια, που θα σας εξασφαλίσουν ισορροπία κατά το περπάτημα.

Προσοχή: Όλα τα παραπάνω αφορούν όσες γυναίκες έχουν ομαλή εγκυμοσύνη.

 

Διαβάστε επίσης:
Σίγουρα γνωρίζετε όλα τα πρώιμα σημάδια της εγκυμοσύνης;
Σεξ με περίοδο & πιθανότητες εγκυμοσύνης

BEST OF NETWORK

PlusQueen