ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Κορονοϊός: Οι καλύτερες τροφές για όσους είναι άνω των 50 (εικόνες)

Κορονοϊός: Οι καλύτερες τροφές για όσους είναι άνω των 50 (εικόνες)

Παρότι οι ηλικιωμένοι 65 ετών και άνω αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο να μολυνθούν από τον νέο ιό COVID-19, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ, η πανδημία έχει «χτυπήσει» και όσους είναι κάτω από αυτό το ηλικιακό όριο αλλά και πολλούς νέους.

Έχοντας αυτό κατά νου, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι καθώς μεγαλώνουμε (ειδικά όσοι είναι 50 ετών και άνω), οι αλλαγές αρχίζουν να εκδηλώνονται όχι μόνο στην υγεία του δέρματος και στη σωματική κινητικότητα, αλλά και στον τρόπο που ανταποκρίνεται το σώμα στις διατροφικές ανάγκες.

Αυτό σημαίνει ότι όσο μεγαλώνετε, ττόσο περισσότερο χρειάζεται τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες για να παραμένετε υγιείς.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να καταναλώνουν σύμφωνα με τους επιστήμονες όσοι είναι 50 ετών και άνω:

Πηγή: Medical Daily

Photo 1/4
Φυτικές ίνες: Λόγω της επιβράδυνσης της λειτουργίας του πεπτικού είναι απαραίτητο να τρώτε αρκετές φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν το πεπτικό, μειώνουν τη φλεγμονή και τη χοληστερόλη και προκαλούν αργή απελευθέρωση της ενέργειας που μας δίνουν οι υδατάνθρακες. Φακές, καρότα, μπρόκολο, μούρα και άλλα φρούτα και λαχανικά είναι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.
Photo 2/4
Βιταμίνη B12: Καθώς το σώμα γερνάει, μειώνεται η οξύτητα του στομάχου, κάτι που δυσκολεύει την πρόσληψη της βιταμίνης Β12 από τις τροφές.Τα οξέα του στομάχου βοηθούν στην απελευθέρωση της Β12 από τις τροφές και η ίδια η βιταμίνη είναι σημαντική για τη διατήρηση ενός υγιούς νευρικού συστήματος και των βασικών λειτουργιών του μεταβολισμού. Αν είστε πάω από 50, πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε Β12, όπως κρέας, αυγά, θαλασσινά και γαλακτοκομικά.
Photo 3/4
Κουρκουμάς και κανέλα: Η γήρανση μειώνει την παραγωγή σάλιου και επηρεάζει την ικανότητά μας να αντιλαμβανόμαστε τις γεύσεις των τροφών. Ο κουρκουμάς και η κανέλα δεν δίνουν μόνο γεύση στα φαγητά, αλλά όπως και τα περισσότερα μπαχαρικά, έχουν αντιφλεγμονώδη και αντιμικροβιακή δράση, καθιστώντας τα εξαιρετικά χρήσιμα για το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Photo 4/4
Ενυδάτωση: Εκτός από τη γεύση, επηρεάζεται και το αίσθημα της δίψας, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο αφυδάτωσης. Είναι σημαντικό να πίνετε άφθονο νερό, το οποίο το σώμα χρησιμοποιεί σε όλα τα όργανα, τα κύτταρα και τους ιστούς για να ρυθμίσει και να διατηρήσει τις σωματικές του λειτουργίες. Οι γυναίκες χρειάζονται εννέα και οι άνδρες 13 ποτήρια νερό την ημέρα.

BEST OF NETWORK

PlusQueen