ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Χρόνια ξηροφθαλμία: 6 tips για να την αντιμετωπίσετε

 Χρόνια ξηροφθαλμία: 6 tips για να την αντιμετωπίσετε

Αισθάνεσθε συχνά έντονο κνησμό στα μάτια σας, με αποτέλεσμα να ερεθίζονται, να γίνονται κόκκινα και ξηρά;

Πριν αγοράσετε ακόμη ένα προϊόν χωρίς ιατρική συνταγή, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τα συμπτώματα που σας ταλαιπωρούν και να ανακουφιστείτε.

Διακοσμήστε το σπίτι σας με αποτοξινωτικά φυτά σπιτιού

Ακόμα κι αν διατηρείτε ένα τακτοποιημένο, καθαρό σπίτι, ο αέρας του εσωτερικού χώρου που ανακυκλώνεται συνεχώς, θα μπορούσε να επιδεινώσει τα συμπτώματά σας. Ορισμένα φυτά, όπως η αλόη, οι ορχιδέες και ο αγγλικός κισσός, είναι γνωστά για τις ικανότητές τους να φιλτράρουν τον αέρα.

Πιείτε ακόμη ένα φλιτζάνι καφέ

Έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγή δακρύων. Αυτό δεν σημαίνει ότι το να πίνετε ανεξέλεγκτα καφέ θα σας απαλλάξει από τη χρόνια ξηροφθαλμία (ή θα σας κάνει να κλάψετε). Μια λογική αύξηση της καφεΐνης όμως, μπορεί να βοηθήσει τα μάτια σας να παράγουν περισσότερη υγρασία όταν τη χρειάζεστε.

Χαλαρώστε με μια DIY θεραπεία

Δοκιμάστε να τοποθετήσετε αγγούρια στα βλέφαρά σας για μια αίσθηση δροσιάς. Αυτό το δροσιστικό λαχανικό μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από το πρήξιμο και τον ερεθισμό που σχετίζεται με τη χρόνια ξηροφθαλμία. Λεπτές φέτες πατάτας που τις έχετε προηγουμένως βάλει στην κατάψυξη, μπορούν επίσης να προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα. Αν τα λαχανικά δεν σας ταιριάζουν, δοκιμάστε κομπρέσα με γάλα, την οποία θα τοποθετήσετε την στα βλέφαρά σας για 15 λεπτά κάθε μέρα.

Τρώτε περισσότερα λιπαρά ψάρια, όπως ρέγκα, τόνο και σολομό

Αυτά τα ψάρια περιέχουν τις υψηλότερες ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση των συμπτωμάτων της ξηροφθαλμίας και στην παραγωγή δακρύων.

Απομακρύνετε τους αεραγωγούς του αυτοκινήτου και του αεροπλάνου από τη γραμμή όρασής σας

Αυτοί οι αεραγωγοί απλώς ανακυκλώνουν τον αέρα, ο οποίος μπορεί να στεγνώσει περαιτέρω τα μάτια σας. Οι αεραγωγοί μπορούν επίσης να διοχετεύσουν ξένα υλικά, όπως σκόνη ή τρίχες, στα ήδη ερεθισμένα μάτια σας.

Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να κάνετε την εργασία λιγότερο επίπονη για τα μάτια σας

Κάνετε τη φωτεινότητα της οθόνης ίδια με το περιβάλλον σας, αλλάξτε το μέγεθος του κειμένου και κοιτάζετε μακριά από την οθόνη κάθε 20 λεπτά για να μειώσετε την κούραση των ματιών.

Με αυτές τις πολύ απλές αλλά σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, θα αντιμετωπίσετε την ξηροφθαλμία, τον κνησμό και την ερυθρότητα των ματιών σας.