ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφικό... λίφτινγκ: Ποιες τροφές κόβουν χρόνια

Διατροφικό... λίφτινγκ: Ποιες τροφές κόβουν χρόνια

Ανακαλύψτε τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να μοιάζετε και να αισθάνεστε νεότερη. Μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε νερό, φρούτα και λαχανικά μπορεί να σας κάνει να μοιάζετε αρκετά χρόνια νεότερη. Παράλληλα, μελέτες υποστηρίζουν πως οι γυναίκες που επιλέγουν υγιεινές τροφές μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου ή κάποιας καρδιαγγειακής πάθησης. Σας προτείνουμε τις 7 πιο δημοφιλείς αντιγηραντικές τροφές ώστε να προστατεύσετε την υγεία σας και να διατηρηθείτε φρέσκια και όμορφη.

Ανακαλύψτε τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να μοιάζετε και να αισθάνεστε νεότερη. Μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε νερό, φρούτα και λαχανικά μπορεί να σας κάνει να μοιάζετε αρκετά χρόνια νεότερη. Παράλληλα, μελέτες υποστηρίζουν πως οι γυναίκες που επιλέγουν υγιεινές τροφές μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου ή κάποιας καρδιαγγειακής πάθησης.

Σας προτείνουμε τις 7 πιο δημοφιλείς αντιγηραντικές τροφές ώστε να προστατεύσετε την υγεία σας και να διατηρηθείτε φρέσκια και όμορφη.

 

Μούρα

Τα μούρα περιέχουν φυτικά αντιοξειδωτικά σε μεγαλύτερη αναλογία από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Τα αντιοξειδωτικά στοιχεία προστατεύουν τον οργανισμό και βοηθούν στην πρόληψη για την απώλεια μνήμης. Δοκιμάστε μία κούπα μούρα όπως εσείς επιθυμείτε, 3 φορές την εβδομάδα. Το απολαυστικό αυτό φρούτο είναι επίσης πλούσιο σε ίνες κι έτσι βοηθά στη διατήρηση του βάρους σας.

 

Σολομός

Ο σολομός αποτελεί σημαντική πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία θωρακίζουν την καρδιά και διατηρούν το δέρμα σφριγηλό. Μια μερίδα 80 μόλις γραμμαρίων σάς προσφέρει 170% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνη Β12 (ένα ακόμη θρεπτικό συστατικό που ωφελεί την καρδιά) και πάνω από 80% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνη D, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Δύο μερίδες την εβδομάδα είναι αρκετές ώστε να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά του σολομού.

 

Ξηροί καρποί

Αυτό το πεντανόστιμο σνακ είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, μαγνησίου και βιταμινών Β και Ε. Τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για την καρδιά. Μπορείτε να απολαμβάνετε έως και 5 μικρές μερίδες την εβδομάδα, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 15-20 αμύγδαλα, κάσιους, καρύδια ή φιστίκια.

 

Πράσινα λαχανικά

Οι διατροφικές ανάγκες του οργανισμού είναι αδύνατο να καλυφθούν εάν δεν καταναλώνετε λαχανικά όπως το σπανάκι, το μαρούλι, το λάχανο κ.α. Τα πράσινα λαχανικά είναι πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης C και Κ, φολικού οξέος (μια βιταμίνη Β η οποία προστατεύει την καρδιά και τη μνήμη), λουτεΐνης (που θωρακίζει την όραση) και μεταλλικών στοιχείων όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο, το ασβέστιο και το κάλιο. Τα πράσινα λαχανικά παρέχουν επίσης βιταμίνη Α, η οποία έχει αντιγηραντική δράση και διατηρεί το δέρμα λείο και σφριγηλό. Η προτεινόμενη ημερήσια ποσότητα λαχανικών είναι 2 μερίδες.

 

Τροφές ολικής αλέσεως

Οι τροφές ολικής αλέσεως περιέχουν έως και 96% περισσότερες ίνες, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και βιταμίνες Ε και Β6. Η θρεπτική τους αξία είναι αδιαμφισβήτητη, ενώ είναι εξαιρετικά ωφέλιμες για την υγεία, καθώς προστατεύουν από παθήσεις όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης, η υπέρταση, η παχυσαρκία και τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Τρεις μερίδες την ημέρα είναι αρκετές για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά τους συστατικά. Για παράδειγμα μπορείτε να εντάξετε στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα μία φέτα ψωμί, μισή κούπα ρύζι και μία κούπα δημητριακών.

 

Λαχανικά κίτρινου και πορτοκαλί χρώματος

Μία μερίδα τέτοιου είδους λαχανικών σας παρέχει πέντε φορές περισσότερο β-καροτένιο από το ελάχιστο που απαιτείται ημερησίως ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου, να προστατευτείτε από ένα ανεπιθύμητο κρύωμα ή μια λοίμωξη και να θωρακίσετε το δέρμα σας ενάντια στον ήλιο. Επίσης, το κάλιο που περιέχεται σε αυτά τα λαχανικά διατηρεί την αρτηριακή πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα. Μπορείτε να καταναλώνετε δύο μικρές μερίδες ημερησίως, όπως μία γλυκοπατάτα ή μία κούπα καρότα.

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών Β, πρωτεΐνης, ασβεστίου και προβιοτικών, τα οποία είναι ωφέλιμα βακτήρια που καταπολεμούν τα παθογόνα μικρόβια. Εάν το γιαούρτι είναι το βασικό γαλακτοκομικό προϊόν στη διατροφή σας, μπορείτε να καταναλώνετε 4 ή και παραπάνω μερίδες την εβδομάδα.

BEST OF NETWORK

Σχολεία: Άνοιγμα Γυμνασίων - Λυκείων 1η Φεβρουαρίου εισηγούνται οι λοιμωξιολόγοι

Θεσσαλονίκη: Μέλος της ασφαλείας της ΠΑΕ Άρης ο ένας από τους δράστες της αιματηρής συμπλοκής

'Εκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Έρχονται διαδοχικά κύματα κακοκαιρίας

«Βρέχει» λεφτά από την επόμενη εβδομάδα: Πότε πληρώνονται επιδόματα, συντάξεις και αποζημιώσεις

Επίδομα 534 ευρώ: Πότε λήγει η προθεσμία για τις αναστολές Ιανουαρίου - Οι πληρωμές

Μπεκατώρου: Ξέσπασμα της τότε 11χρονης αθλήτριας - «Ήταν βιασμός με όλο το νόημα» (video)

Survivor Spoiler 21/1: Αποχωρεί οικειοθελώς η Ανθή Σαλαγκούδη; (Vid)

Αύξηση στρατιωτικής θητείας: Ποιοι θα κάνουν 12 μήνες, ποιοι εξαιρούνται - Από πότε θα ισχύει

Αναδρομικά κληρονόμων: Πότε θα δουν τα χρήματα στο λογαριασμό τους οι δικαιούχοι

Χαλάρωση περιορισμών: Δεν βιάζονται κυβέρνηση και ειδικοί για ανοίγματα – Πάει πίσω η εστίαση

Ανθή Σαλαγκούδη: Σε βίντεο του 2018 είχε προβλέψει τη συμμετοχής της στο Survivor; (vid)