ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δυσκοιλιότητα & μπανάνες: Μια διατροφική "παγίδα"

Δυσκοιλιότητα & μπανάνες: Μια διατροφική "παγίδα"

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας είναι η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι άντρες πρέπει να καταναλώνουν 38 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα και οι γυναίκες 25 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού.

Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών στη διατροφή μας είναι βέβαια τα φρούτα και τα λαχανικά. Αποτελεί λοιπόν έκπληξη που η μπανάνα σε ορισμένες περιπτώσεις όχι μόνο δεν βοηθά αλλά εμποδίζει την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Οι άγουρες μπανάνες περιέχουν μεγάλη ποσότητα μιας κατηγορίας φυσικών χημικών ουσιών που ονομάζονται ταννίνες. Οι ταννίνες είναι αυτές που ευθύνονται για την πικρή γεύση της άγουρης μπανάνας.

Από την άλλη, οι ώριμες μπανάνες δεν περιέχουν σημαντική ποσότητα αυτών των χημικών ουσιών.

Βέβαια, ο οργανισμός κάθε ανθρώπου παρουσιάζει διαφορετική ευαισθησία στις ταννίνες. Έτσι, ενώ για ορισμένους η μπανάνα ίσως δεν αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα για την εμφάνιση της δυσκοιλιότητας, για άλλους μπορεί να συμβάλει στη δυσλειτουργία του γαστρεντερικού.

Διαβάστε επίσης:

Δυσκοιλιότητα: 5 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε
Τι θα συμβεί αν δεν πάτε στην τουαλέτα για 3 εβδομάδες
Δυσκοιλιότητα: Αλήθειες και μύθοι που θα σας σώσουν

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen