ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών yo-yo τι μπορώ να κάνω για ένα σταθερό βάρος;

Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών yo-yo τι μπορώ να κάνω για ένα σταθερό βάρος;

Πολλές είναι οι γυναίκες- ακόμη και μικρής ηλικίας- οι οποίες βασανίζονται από το σύνδρομο του yo yo, χάνουν και παίρνουν δηλαδή πολύ εύκολα κιλά και δεν μπορούν να σταθεροποιήσουν το βάρος τους.

Ας δούμε πως απαντούν οι ειδικοί του Λόγω Διατροφής, σε μία περίπτωση 33χρονης με ύψος 1.58 και 65 κιλά. «Δυστυχώς ανήκω στην κατηγορία των γυναικών yo-yo. Θα ήθελα να μου πείτε ποιο είναι το ιδανικό βάρος για μένα και πώς θα μπορούσα να κατέβω στα 60 κιλά. Να σημειώσω πως περπατώ για 1 ώρα 2-3 φορές τη βδομάδα» αναφέρει η 33χρονη.

Η απάντηση που δίνει η κυρία Τίνα Καραΐσκου Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr tinakaraiskou(a)gmail.com έχει ως εξής:

Απάντηση: ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) σας είναι 26 kg/m2 δηλαδή ανήκετε στην κατηγορία του υπέρβαρου. Με την απώλεια 5 κιλών θα μπείτε στην κατηγορία του φυσιολογικού βάρους, ενώ το ιδανικό σας βάρος υπολογίζεται στα 56 κιλά. Να θυμάστε ο φυσιολογικός ρυθμός απώλειας για να διατηρείτε τη μυϊκή σας μάζα είναι 2-4 κιλά το μήνα. Κάποιες συμβουλές για να φτάσετε στο ιδανικό σας βάρος είναι:

Ξεκινήστε πάντα τη μέρα σας με πρωινό (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως)

Αποφύγετε τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι

Μη μένετε παραπάνω από 3 ώρες νηστική

Καταναλώστε καθημερινά 2-3 φρούτα & 1-2 σαλάτες

Εβδομαδιαία να τρώτε 2 φορές ψάρι, 2 φορές κοτόπουλο, 1 φορά κόκκινο κρέας , τα οποία θα συνδυάζετε με άφθονη σαλάτα, 4-5 ελιές και 1 φέτα ψωμί σίκαλης ή ολικής ή καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή πατάτες.

Εβδομαδιαία να τρώτε 2-3 φορές/όσπριο/λαδερό, τα οποία θα συνδυάζετε με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 5-6 ελιές

Για βραδινό προτιμάτε τονοσαλάτα ή γάλα/γιαούρτι με δημητριακά ολικής αλέσεως ή σαλάτα με αυγό βραστό & τυρί ή τοστ & σαλάτα

Να πίνετε 2-3 λίτρα υγρών καθημερινά (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, βιολογικό ρόφημα κρόκου κοζάνης).

Διαβάστε ακόμη:

Ακριβέστερος από το Δείκτη Μάζας Σώματος ο δείκτης SBSI

Τι σωματότυπο έχω; Βρες το με ένα κλικ!

Σωματότυπος & διαβήτης τύπου 2: Ποιες γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο

Άχρηστος ο Δείκτης Μάζας Σώματος, λένε τώρα οι ειδικοί – Δείτε γιατί (εικόνα)

Σχεδόν αδύνατον να χαθούν τα περιττά κιλά - Ποιες είναι οι πιθανότητες για άνδρες και γυναίκες

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen