ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Λιγούρες: Τι δείχνουν για την υγεία & πώς θα τις ικανοποιήσετε με υγιεινό τρόπο

Λιγούρες: Τι δείχνουν για την υγεία & πώς θα τις ικανοποιήσετε με υγιεινό τρόπο

Έχετε αναρωτηθεί πού μπορεί να οφείλονται οι λιγούρες που αισθάνεστε κάποιες φορές και σας προκαλούν την επιθυμία να φάτε κάτι αλμυρό ή γλυκό;

Σύμφωνα με την Jessica Crandall, διαιτολόγο στο Ντένβερ του Κολοράντo και εκπρόσωπο της Αμερικανικής Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, μπορεί να αποτελεί σημάδι έλλειψης θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό σας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ξεπεράσετε τις λιγούρες σας κάνοντας υγιεινές επιλογές που δεν θα χαλάσουν τη δίαιτά σας, ενώ παράλληλα θα ικανοποιήσουν την επιθυμία σας.

Λαχτάρα για αλμυρό

Η επιθυμία για κάτι αλμυρό, όπως τα πατατάκια, μπορεί να δείχνουν την ανισορροπία μετάλλων στον οργανισμό σας.

Σχετική μελέτη με τη συμμετοχή γυναικών, έδειξε ότι όσες ανέφεραν συχνές λιγούρες για αλμυρές γεύσεις, είχαν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν ανεπάρκεια ασβεστίου και μαγνησίου. Όπως αναφέρει ωστόσο η Crandall, η δυτικού τύπου διατροφή περιέχει πολύ αλάτι.

Είναι πιθανότερο η λιγούρα που νιώθετε για κάτι αλμυρό να οφείλεται στην επιθυμία σας να φάτε ένα συγκεκριμένο είδος τροφών, στη δίψα σας ή στο στρες.

«Δεν πιστεύω ότι οι λιγούρες είναι απαραίτητα κάτι κακό. Σημασία έχει πώς τις διαχειρίζεται κάποιος» επισημαίνει η διατροφολόγος.

Για να ξεπεράσετε τη λιγούρα για αλμυρό δοκιμάστε μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση, όπως λίγο τυρί cottage με ντομάτα και λίγο μπαλσάμικο ξύδι ή ανάλατους ηλιόσπορους.

donut

Λαχτάρα για γλυκό

Η λιγούρα για κάτι γλυκό μπορεί να οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά και στις συνήθειές σας γενικά.
Αν μετά από κάθε γεύμα ή δείπνο, τρώτε κάτι γλυκό, το σώμα σας έχει εκπαιδευτεί να ζητάει κάτι γλυκό. Μπορεί επίσης να οφείλονται στην ανάγκη για αλλαγή γεύσης.

«Τα φρούτα είναι μια εξαιρετική επιλογή», αναφέρει η Crandall. Μπορείτε επίσης να φάτε γιαούρτι με μέλι και φρούτα.
Προσπαθήστε να τρώτε γλυκά που φτιάχνετε μόνοι σας και είναι πιο υγιεινά.

spaggheti

Λαχτάρα για αμυλούχους υδατάνθρακες

Είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς σε μια μακαρονάδα, αλλά αυτό έχει επιπτώσεις στη δίαιτα. Οι υδατάνθρακες έχουν σάκχαρα που ανεβάζουν τα επίπεδα γλυκόζης, η λιγούρα όμως δεν αφορά την πραγματική ανάγκη του οργανισμού αλλά την επιθυμία σας για ένα τέτοιο φαγητό.

Το γεγονός αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσετε τα ζυμαρικά από τη διατροφή σας. Αν επιθυμήσετε να φάτε μακαρόνια, κάντε το, απλά περιορίστε την ποσότητα στο ένα φλιτζάνι. Συνδυάστε το με λίγη πρωτεΐνη και οπωσδήποτε σαλάτα.

Πηγή: MailOnline

Διαβάστε επίσης:

Πέντε απλές στρατηγικές για να νικήσετε τις λιγούρες

Ο ξηρός καρπός που κόβει «μαχαίρι» την πείνα και τις λιγούρες

BEST OF NETWORK

Δημήτρης Λιγνάδης: Οδηγείται στις φυλακές Τρίπολης μετά την απόφαση για προφυλάκιση

Κούγιας για προφυλάκιση Λιγνάδη: Γιατί χρειάστηκαν 5 ώρες διάσκεψη για μια δικογραφία με 10 φύλλα;

Lockdown: Το στοίχημα του Πάσχα και τα σενάρια για σχολεία, καταστήματα, εστίαση

Βεβαίωση μετακίνησης εργαζομένων: Τι θα ισχύει από 1η Μαρτίου - Όλες οι αλλαγές

Προκαταβολή σύνταξης: Πώς θα δοθούν τα 384 ευρώ - Τι πρέπει να προσέξετε

Βίντεο-ντοκουμέντο από άγρια ληστεία: Έριξαν υπάλληλο φούρνου πάνω σε τζαμαρία - «Θα πεθάνεις»

Ψάλτου για Φιλιππίδη: Έτρεμα να βγω στη σκηνή, με χτυπούσε με μένος – Η καταγγελία που σοκάρει

Τούρκοι πιλότοι: «Ουρλιαχτά» μέσα στο κοκ πιτ - Να ποιοι ρίχνουν θερμοβολίδες για να ξεφύγουν

Θεσσαλονίκη: Βίντεο – ντοκουμέντο από το δυστύχημα με νεκρό οδηγό μηχανής που έπεσε σε λεωφορείο

Survivor spoiler - «Βόμβα»: Nέα οικειοθελής αποχώρηση από το reality;

Ανδρέας Μικρούτσικος: «Λύγισε» μιλώντας για τον αδελφό του – Η αποκάλυψη για υπόθεση βιασμού

Κάτια Ταραμπάνκο: Η εξομολόγηση για το Survivor - «Θέλησα να σώσω τον εαυτούλη μου»