ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα 5 φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες

Τα 5 φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες

Τα φρούτα αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα μια υγιεινής διατροφής. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά.

Πολλά από αυτά περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες που προστατεύουν από τον καρκίνο και συμβάλλουν στην γενική υγεία.

Τα φρούτα περιέχουν όμως και σάκχαρα, είναι δηλαδή πλούσια σε υδατάνθρακες περισσότερο από τα λαχανικά, γι’ αυτό δεν μπορείτε να τρώτε όσα θέλετε. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιες δίαιτες, όπως η κετογονική, απαγορεύουν την κατανάλωση των περισσότερων φρούτων.

Δεν υπάρχει επίσημος ορισμός για το τι ακριβώς σημαίνει «χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες», οι περισσότερες δίαιτες προβλέπουν την κατανάλωση 50-150 γραμμαρίων ημερησίως, πλην της κετογονικής που προβλέπει μικρότερη ποσότητα.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι οι γυναίκες πρέπει να τρώνε περίπου ενάμισι φλιτζάνι φρούτα την ημέρα, οι περισσότεροι άνθρωποι όμως δεν τρώνε αρκετά φρούτα.

Αν δεν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τα πλούσια σε υδατάνθρακες φρούτα, είναι ιδανική τροφή πριν από μια προπόνηση ή ένας φυσικός και άκρως υγιεινός τρόπος για να γλυκαθείτε!

Δείτε πέντε φρούτα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες:

bananes

Μπανάνα

Μία μεσαία μπανάνα έχει 27 γραμμάρια υδατάνθρακες. Είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες όπως η Β6 και κάλιο.

stafides

Σταφίδες

Μία μικρή χούφτα σταφίδες περιέχουν 34 γραμμάρια υδατάνθρακες. Είναι δανικό σνακ όταν χρειάζεστε άμεσα ενέργεια. Περιέχουν επίσης 1,6 γραμμάρια φυτικών ινών, οι οποίες συμβάλλουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας, αλλά και μέταλλα όπως το κάλιο και ο σίδηρος.

mango

Μάνγκο

Τα περισσότερα τροπικά φρούτα είναι πλούσια σε σάκχαρα. Ένα φλιτζάνι μάνγκο περιέχει 28 γραμμάρια υδατανθράκων. Θεωρείται όμως από πολλούς ο «βασιλιάς των φρούτων», καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνη C (ένα φλιτζάνι καλύπτει το 76% των ημερήσιων αναγκών), βιταμίνη Α (καλύπτει το 25% των αναγκών) και βιταμίνη Β6.

ananas

Ανανάς

Ένα φλιτζάνι ανανά περιέχει σχεδόν 22 γραμμάρια υδατανθράκων. Το νόστιμο τροπικό φρούτο έχει πολλά ακόμη οφέλη, καθώς ένα φλιτζάνι καλύπτει το 131% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C και το 76% των ημερήσιων αναγκών σας σε μαγγάνιο.

apples

Μήλα

Ένα μέτριο μήλο έχει 25 γραμμάρια υδατάνθρακες. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Τα μήλα είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη C, τα οποία βοηθούν στην τόνωση του ανοσοποιητικού.

Πηγή: womenshealthmag.com

Διαβάστε επίσης:

Μεταβολικό σύνδρομο: Το φρούτο που σας προστατεύει & πώς πρέπει να καταλώνεται

Πολυφαινόλες: 10 τροφές πλούσιες στα πολύτιμα αντιοξειδωτικά

Ποια είναι τα καλύτερα φρούτα για τους διαβητικούς

BEST OF NETWORK

Κακοκαιρία Λέανδρος: Χαμηλές θερμοκρασίες και παγετός - Πού θα χιονίσει τις επόμενες ώρες

Τα μηνύματα Μητσοτάκη για πανδημία, οικονομία, εμβόλια – Τα νέα μέτρα στήριξης και οι παρεμβάσεις

Τσίπρας: «Έχετε χάσει πλήρως τον έλεγχο – Είστε ένας ανεύθυνος πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκη»

Συγκλονίζει η Σοφία Μπεκατώρου για τη σεξουαλική κακοποίηση: «Του έλεγα

Φρίκη στην Αιτωλοακαρνανία: Δυο γείτονες και ένας συγγενής οι δολοφόνοι του 91χρονου

Survivor Spoiler 15/1: Μένει ή φεύγει η Κάτια Ταραμπάνκο; Οι γιατροί αποφασίζουν... (vid)

Ενεργοί μπαμπάδες: Αγωνία για το νομοσχέδιο της συνεπιμέλειας

Καιρός: Ερχονται διαδοχικά μέτωπα χιονοπτώσεων! Τι λένε Αρνιακός, Μαρουσάκης, ΕΜΥ

Συντάξεις Φεβρουαρίου: Αναλυτικά οι ημερομηνίες που καταβάλλονται τα ποσά

Είναι έγκυος; Πανικό προκάλεσε η star με μία της φωτογραφία στο Instagram

Αυτοί είναι οι ζηλιάρηδες του ζωδιακού κύκλου