ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν: Τα 45 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και πού θα τα βρείτε

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν: Τα 45 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και πού θα τα βρείτε

Εσείς καταναλώνετε καθημερινά τις πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών που συνιστούν οι ειδικοί; Αν όχι, δεν είστε οι μόνοι…

Η χαμηλή κατανάλωση φρέσκων προϊόντων, σε συνδυασμό με την υπερκατανάλωση ζάχαρης και κακής ποιότητας λιπαρών, βλάπτει σοβαρά την υγεία. Σύμφωνα μάλιστα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η ελλιπής πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών συμβάλλει σε ευρύ φάσμα σοβαρών παθήσεων, όπως ο διαβήτης, η καρδιοπάθεια, ο καρκίνος, η οστεοπόρωση και η κατάθλιψη.

Ποια είναι όμως τα κυριότερα συστατικά που πρέπει να λαμβάνουμε από τη διατροφή μας και πού τα βρίσκουμε;

Ούτε ένα ούτε δύο αλλά 45 είναι τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας, σύμφωνα με νέα διατροφική έκθεση που εκπόνησε ομάδα ειδικών για λογαριασμό μεγάλης εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής με έδρα τις ΗΠΑ.

Όπως αναφέρει η διατροφολόγος Σούζι Σόγιερ, η οποία υποστηρίζει τη νέα έκθεση: «Ο ανθρώπινος οργανισμός πρέπει να τροφοδοτείται με τα κατάλληλα συστατικά για να λειτουργεί όσο το δυνατόν καλύτερα. Χρειαζόμαστε περίπου 45 διαφορετικά συστατικά ημερησίως για να το πετύχουμε αυτό».

superfoods

Τα 45 συστατικά που χρειάζεστε καθημερινά

Τα 45 απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά χωρίζονται σε 5 μεγάλες κατηγορίες:

  1. Βιταμίνες: A, D, E, K, C, B1, B2, B3, B5, B6, B12, Β7 (βιοτίνη), Β9 (φυλλικό οξύ)
  2. Μέταλλα: ασβέστιο, χλώριο, νάτριο, μολυβδαίνιο, κάλιο, σίδηρος, μαγνήσιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρος, σελήνιο, ιώδιο, βανάδιο, κοβάλτιο, πυρίτιο, θείο, φώσφορος, χρώμιο, φθόριο, βόριο, χαλκός
  3. Αμινοξέα (πρωτεΐνες): λευκίνη, ισολευκίνη, λυσίνη, μεθειονίνη, φαινυλαλανίνη, τρυπτοφάνη, βαλίνη, ιστιδίνη, θεανίνη
  4. Λιπαρά οξέα: λινολενικό οξύ, άλφα λινολενικό οξύ
  5. Υδατάνθρακες

Στην παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε ποιες είναι οι καλύτερες πηγές των παραπάνω συστατικών ώστε να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σας.

Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τις απαιτούμενες ποσότητες μέσω της διατροφής σας, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ώστε να σας συστήσει το κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής.

Πηγή: Mail Online

Δείτε κι αυτό:

Διατροφή: 8 χορταστικά σνακ με ελάχιστες θερμίδες (φωτογραφίες)

To top 10 των καλύτερων τροφών για την καρδιά σας (φωτογραφίες)

Οι 7 αγχολυτικές τροφές για να νικήσεις το στρες (φωτογραφίες)

BEST OF NETWORK

Υπόθεση Λιγνάδη: Ένα από τα θύματα απαντά «Γιατί τώρα» - Το ακλόνητο κατηγορητήριο και οι ανατροπές

Lockdown: Η παράταση στην Αττική και οι 10 περιοχές που έγιναν «κόκκινες» - Τι ισχύει από το Σάββατο

Καπραβέλος στο Newsbomb.gr: Ο Απρίλης θα μας γδάρει - Ούτε λόγος για χαλάρωση των μέτρων

Ένοπλες Δυνάμεις: «Πληρωμένη» απάντηση στον Ερντογάν! Η κίνηση – ματ με τους Άραβες

Επίδομα 534 ευρώ: Πότε θα πληρωθούν οι αναστολές Φεβρουαρίου

Συγκλόνισε η Αγγελική Λάμπρου: «Ένιωσα θυμό κι οργή που δεν μπορούσα να αντιδράσω» (vid)

Γεροβασίλη στο Newsbomb.gr: «Η διακυβέρνηση κ. Μητσοτάκη δεν έχει μόνο Πάρνηθα, Ικαρία και Κολωνάκι»

«Φως» στη δολοφονία στρατιώτη στον Έβρο: «Μπέρδεψαν τον πυροβολισμό με καπάκι κατσαρόλας»

Θεσσαλονίκη: Βίντεο – ντοκουμέντο από το δυστύχημα με νεκρό οδηγό μηχανής που έπεσε σε λεωφορείο

Survivor spoiler - «Βόμβα»: Nέα οικειοθελής αποχώρηση από το reality;

Ανδρέας Μικρούτσικος: «Λύγισε» μιλώντας για τον αδελφό του – Η αποκάλυψη για υπόθεση βιασμού

Κάτια Ταραμπάνκο: Η εξομολόγηση για το Survivor - «Θέλησα να σώσω τον εαυτούλη μου»