ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τέσσερις τρόποι να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών (pics)

Τέσσερις τρόποι να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών (pics)

Αρκούν μικρές αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία σας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του κινδύνου ανάπτυξης καρδιακής νόσου και καρκίνου του εντέρου.

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές των υπηρεσιών υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου, οι ενήλικες πρέπει να λαμβάνουν 30 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, εντούτοις λιγότεροι από τους 1 στους 10 επιτυγχάνουν αυτόν τον στόχο. Το γεγονός αποδίδεται στις δίαιτες με χαμηλών υδατανθράκων που είναι ιδιαιτέρως δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια.

Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει το φαγητό που καταναλώνετε.

Για παράδειγμα, ένα μήλο περιέχει περίπου 2-3 γραμμάρια φυτικών ινών, και ένα bagel περίπου 4 γραμμάρια.

Δείτε τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε.

Πηγή: theguardian.com

Διαβάστε επίσης:

Φυτικές ίνες: Η υπερτροφή που 9 στους 10 δεν τρώμε!

BEST OF NETWORK

Παραμένει ο σχεδιασμός για σταδιακό άνοιγμα - Τα self test «ξεκλειδώνουν» το Πάσχα στο χωριό

Εστίαση: Πότε αναμένεται να δοθεί το «πράσινο φως» μετά το Πάσχα

Βατόπουλος στο Newsbomb.gr: H επιδημία είναι ακόμη εδώ - Η προϋπόθεση για άνοιγμα της εστίασης

Φρεγάτες: «Αυτογκόλ» των Γάλλων – Η ενδιάμεση λύση «τορπιλίζει» την πρόταση για τις Belh@rra

Ο ΣΥΡΙΖΑ κορυφώνει το «φλερτ» προς τη μεσαία τάξη αναζητώντας «νέα κοινωνική συμμαχία»

Πάσχα: Αυτή είναι η πρόταση της Εκκλησίας για την Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση

Μικρή η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην ελληνική αγορά

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 7: «Τρέχουν» οι αιτήσεις - Ποιοι οι δικαιούχοι

Νέες κινήσεις στην ελληνοτουρκική «σκακιέρα»: Στην Αθήνα ο Λίβυος πρόεδρος

Πάσχα στο χωριό για τους εμβολιασμένους;

«Σόρυ, Τζέιμς, αλλά αν είσαι εσύ μια φορά π….να, εγώ είμαι δέκα»: Παππάς non stop στο Survivor (vid)

Τα «μυστικά» του Τιτανικού: Ο «Τιτάνας», η πυρκαγιά και οι τέσσερις Έλληνες