ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σάκχαρο: Οι 20 καλύτερες τροφές για να το ρυθμίσετε (pics)

Σάκχαρο: Οι 20 καλύτερες τροφές για να το ρυθμίσετε (pics)

Είναι σύνηθες μετά την κατανάλωση ενός γεύματος ή σνακ με μεγάλη περιεκτικότητα σε επεξεργασμένη ζάχαρη να παρατηρείται μια απότομη αυξομείωση στα επίπεδα ενέργειας.

Δείτε στις φωτογραφίες της gallery ποιες τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε εύκολα το σάκχαρο!

Πηγή: womenshealthmag.com

Photo 1/20
1. Κουνουπίδι: ΓΔ 15 – Ανά μισό φλιτζάνι (μαγειρεμένο) δίνει 15 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 3 γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες και 1 γρ. πρωτεΐνες
Photo 2/20
2. Καρύδια: ΓΔ ~20 – Ανά ¼ του φλιτζανιού δίνουν 160 θερμίδες, 16 γρ. λιπαρά, 3 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. φυτικές ίνες και 4 γρ. πρωτεΐνες
Photo 3/20
3. Κεράσια: ΓΔ 22 – Ανά φλιτζάνι δίνουν 90 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 22 γρ. υδατάνθρακες, 3 γρ. φυτικές ίνες και 1 γρ. πρωτεΐνες
Photo 4/20
4. Μύρτιλα: ΓΔ 53 – Ανά φλιτζάνι δίνουν 80 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 19 γρ. υδατάνθρακες, 6 γρ. φυτικές ίνες και 0 γρ. πρωτεΐνες
Photo 5/20
5. Ρεβίθια: ΓΔ 53 – Ανά μισό φλιτζάνι δίνουν 120 θερμίδες, 1 γρ. λιπαρά, 20 γρ. υδατάνθρακες, 7 γρ. φυτικές ίνες και 7 γρ. πρωτεΐνες
Photo 6/20
6. Νιφάδες βρόμης: ΓΔ 55 – Ανά μισό φλιτζάνι δίνουν 150 θερμίδες, 3 γρ. λιπαρά, 27 γρ. υδατάνθρακες, 4 γρ. φυτικές ίνες και 5 γρ. πρωτεΐνες
Photo 7/20
7. Γλυκοπατάτα: ΓΔ 44 – Μία μέτρια γλυκοπατάτα δίνει 115 θερμίδες, 0,2 γρ. λιπαρά, 27 γρ. υδατάνθρακες, 4 γρ. φυτικές ίνες και 2 γρ. πρωτεΐνες
Photo 8/20
8. Μακαρόνια ολικής άλεσης: ΓΔ 48 – Ανά φλιτζάνι δίνουν 174 θερμίδες, 2 γρ. λιπαρά, 35 γρ. υδατάνθρακες, 4,6 γρ. φυτικές ίνες και 7 γρ. πρωτεΐνες
Photo 9/20
9. Χουρμάδες: ΓΔ 42 – Ανά ¼ του φλιτζανιού δίνουν 104 θερμίδες, 0,1 γρ. λιπαρά, 28 γρ. υδατάνθρακες, 2,9 γρ. φυτικές ίνες και 0,9 γρ. πρωτεΐνες
Photo 10/20
10. Γάλα σόγιας: ΓΔ 34 – Ανά φλιτζάνι δίνει 79 θερμίδες, 4 γρ. λιπαρά, 4 γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες και 7 γρ. πρωτεΐνες
Photo 11/20
11. Φράουλες: ΓΔ 41 – Ανά φλιτζάνι δίνουν 49 θερμίδες, 0,5 γρ. λιπαρά, 12 γρ. υδατάνθρακες, 3 γρ. φυτικές ίνες και 1 γρ. πρωτεΐνες
Photo 12/20
12. Κάσιους: ΓΔ ~27 – Ανά μερίδα 30 γρ. δίνουν 157 θερμίδες, 12,4 γρ. λιπαρά, 8,5 γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες και 5,2 γρ. πρωτεΐνες
Photo 13/20
13. Κολοκυθάκια: ΓΔ 15 – Ανά φλιτζάνι δίνουν 19 θερμίδες, 0,4 γρ. λιπαρά, 3,5 γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες και 1,4 γρ. πρωτεΐνες
Photo 14/20
14. Σέλινο: ΓΔ 15 – Ανά φλιτζάνι δίνει 14 θερμίδες, 0,2 γρ. λιπαρά, 3 γρ. υδατάνθρακες, 1,6 γρ. φυτικές ίνες και 0,7 γρ. πρωτεΐνες
Photo 15/20
15. Κέιλ: ΓΔ 15 – Ανά φλιτζάνι (ωμό) δίνει 33 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 7 γρ. υδατάνθρακες, 1 γρ. φυτικές ίνες και 2 γρ. πρωτεΐνες
Photo 16/20
16. Φακές: ΓΔ 32 – Ανά μισό φλιτζάνι (βρασμένες) δίνουν 115 θερμίδες, 0,5 γρ. λιπαρά, 20 γρ. υδατάνθρακες, 8 γρ. φυτικές ίνες και 9 γρ. πρωτεΐνες
Photo 17/20
17. Μήλο: ΓΔ 36 – Ένα μέτριο μήλο δίνει 95 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 25 γρ. υδατάνθρακες, 4 γρ. φυτικές ίνες και 0 γρ. πρωτεΐνες
Photo 18/20
18. Καρότα: ΓΔ 39 – Ανά μισό φλιτζάνι (μαγειρεμένα) δίνουν 27 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 6 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. φυτικές ίνες και 1 γρ. πρωτεΐνες
Photo 19/20
19. Κινόα: ΓΔ 53 – Ανά φλιτζάνι (μαγειρεμένη) δίνει 222 θερμίδες, 4 γρ. λιπαρά, 39 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 8 γρ. πρωτεΐνες
Photo 20/20
20. Αμύγδαλα: ΓΔ 15 – Ανά ¼ του φλιτζανιού δίνουν 164 θερμίδες, 14,4 γρ. λιπαρά, 5,6 γρ. υδατάνθρακες, 3,4 γρ. φυτικές ίνες και 6 γρ. πρωτεΐνες

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen