ΦΑΡΜΑΚO

Ο ασθενής στο επίκεντρο στο 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

Το 10ο κατά σειρά συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.) και μία από τις κορυφαίες διοργανώσεις στο χώρο του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου, θα πραγματοποιηθεί στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2016 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Ο ασθενής στο επίκεντρο στο 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

Με κεντρικό θεματικό άξονα «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», πλούσια θεματογραφία και διακεκριμένους ομιλητές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο του φαρμάκου και της Υγείας, το 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing θα επιχειρήσει να διερευνήσει και να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι φαρμακευτικές εταιρείες, οι ασθενείς και οι άλλοι φορείς Υγείας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς από το χώρο της Υγείας και του φαρμάκου, συγκεντρώνοντας τη συμμετοχή περισσότερων από 900 συνέδρων από όλο το φάσμα της φαρμακευτικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας (Προέδρους/Γενικούς Διευθυντές φαρμακευτικών εταιρειών, στελέχη πωλήσεων, επικοινωνίας και marketing, εκπροσώπους κρατικών φορέων, επιστημονικών εταιρειών και συλλόγων ασθενών, προμηθευτές υγείας κ.ά).

Στόχος του συνεδρίου είναι η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών που θα βοηθήσουν την ελληνική φαρμακοβιομηχανία, τους ασθενείς και τους φορείς Υγείας να ανταποκριθούν στις προκλήσεις, αλλά και τις προοπτικές που διαμορφώνονται από την ενδυνάμωση της ασθενοκεντρικής κουλτούρας, το ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον και η πορεία προς τη δόμηση ενός συστήματος υγείας που επικεντρώνεται στη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων.

Θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στην ανάδειξη του σύγχρονου ρόλου του ασθενή στη λήψη των θεραπευτικών αποφάσεων, στη διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου επικοινωνίας ιατρού – ασθενούς, στην αξιοποίηση των δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής από τη φαρμακοβιομηχανία και τους κοινωνικούς φορείς, τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο φαρμακευτικό marketing με επίκεντρο τις ανάγκες του ασθενή, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του φαρμακοποιού υπό το πρίσμα της ασθενοκεντρικής προσέγγισης.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα διεξαχθούν επίσης για 10η συνεχή χρονιά, τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing», ο μοναδικός θεσμός που επιβραβεύει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές φαρμακευτικού marketing των δύο τελευταίων ετών, στις κατηγορίες:

• Καμπάνια Νέου Προϊόντος
• Καμπάνια Franchise - Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος
• Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)
• Καμπάνια Ενημέρωσης / Ευαισθητοποίησης Κοινού

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Συνέδριο επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eefamcongress2016.gr

Λογότυπο 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing

Η Οργανωτική Επιτροπή

Πρόεδροι
Ολύμπιος Παπαδημητρίου (Γενικός Δ/ντής Novo Nordisk, Αντιπρόεδρος Σ.Φ.Ε.Ε).
Θεόδωρος Τρύφων (Aντιπρόεδρος Elpen Pharmaceuticals, Πρόεδρος Π.Ε.Φ.)

Αντιπρόεδροι
Σοφία Νάσιου (Ε.Ε.Φα.Μ.)
Μιχάλης Τυράκης (Elpen Pharmaceuticals)

Γεν. Γραμματέας
Ελίνα Μερτζάνου (Elpen Pharmaceuticals)

Ταμίας
Κώστας Βλαχόπουλος (Astellas Pharmaceuticals)

Μέλη
Κώστας Βασιλάκης (AbbVie), Βασίλης Παγώνης (Amgen), Δημήτρης Αξιώτης (Angelini Pharma)
Κική Παντελίδου (AstraZeneca), Παναγιώτης Γκναρδέλλης (Bayer), Λίτσα Λαγού (Bayer), Ευαγγελία Φωτιάδου (Boehringer Ingelheim), Πάνος Δημόπουλος (Boehringer Ingelheim), Βασίλης Λέτσιος, (Chiesi), Βάσω Δημητρακοπούλου (Elpen Pharmaceuticals), Νίκος Νικολέττος (Elpen Pharmaceuticals), Ιωάννα Παπαλά (Elpen Pharmaceuticals), Λήδα Καραβέλη (Galenica), Βούλα Παππά (Galenica), Αρετή Παπασάββα (Galenica), Απόστολος Πασιάς (Genesis Pharma), Κώστας Σπυρόπουλος (GlaxoSmithKline), Γιώργος Δασκαλάκης (Ferring), Τάκης Ζερβακάκης (ILS Consulting),
Βάσω Μπακατσέλου (Janssen-Cilag), Χρήστος Τουλής (Menarini), Ευτυχία Μακρίδου (Merck Serono), Νίκος Μαρκουλάτος (MSD), Κώστας Πέρρος (Mylan), Χρήστος Νικόλης (Novartis), Κίμων Ευσταθίου (Novo Nordisk), Λουκία Θεοφανοπούλου (Novo Nordisk), Στάθης Ψημμένος (Novo Nordisk), Θανάσης Κρεμασμένος (Pfizer), Αντώνης Φουστέρης (Pfizer), Αναστασία Καραμίχου (Pharmaserve-Lilly), Μάνος Χριστοδουλάκης (Pharmathen), Γιώργος Καρακώστας (Roche), Άννυ Κυριάκη (Sanofi), Πέτρος Χρήστου (UCB), Ντανιέλα Μάλο (Vian), Αντώνης Ευαγγελίδης (Vianex), Αντώνης Κυριακόπουλος (Win Medica), Ζωή Στεφανίδου (Win Medica), Μάρκος Ολλανδέζος (Π.Ε.Φ.), Μάκης Μπόκαρης (Ε.Φ.Ε.Χ, Sanofi), Τίνα Ανταχοπούλου (ΕΛ.Ε.Φ.Ι., AbbVie), Φιλίστορας Δεστεμπασίδης (Ε.Ε.Φα.Μ.), Γιώργος Καλαφατάκης (Ε.Ε.Φα.Μ.), Γιώργος Κατσίμπας (Ε.Ε.Φα.Μ.), Γιώργος Μουτουσίδης (Ε.Ε.Φα.Μ.), Δημήτρης Παλάκας (Ε.Ε.Φα.Μ.), Αναστασία Παπαβασιλείου (Ε.Ε.Φα.Μ.), Μαρία Πατσάνη (Ε.Ε.Φα.Μ.), Παναγιώτης Πολίτης (Ε.Ε.Φα.Μ.)

Σχετικά με την Ε.Ε.Φα.Μ. και το Συνέδριο:
H Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας ως μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που δημιουργήθηκε και απευθύνεται σε στελέχη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, με όραμα την ανάπτυξη και τη διάδοση των αρχών, των μεθόδων και των πρακτικών του σύγχρονου Marketing.

Με δικές της δράσεις και πρωτοβουλίες, καθώς και με τη συνεργασία σημαντικών Φορέων του κλάδου της Υγείας, η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Marketing εξυπηρετεί αποκλειστικά επιστημονικούς, μη κερδοσκοπικούς στόχους, πάντα προς την κατεύθυνση της κοινής ωφέλειας, προάγοντας παράλληλα τη διαρκή επιμόρφωση των στελεχών μέσω εξειδικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την ενίσχυση των σχέσεων με τις Αρχές Υγείας και τους Θεσμικούς Φορείς του κλάδου, καθώς και τη συνεργασία με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και άλλους Εκπαιδευτικούς Φορείς.

Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας. Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα εμπλεκομένων μερών στο χώρο της Υγείας και του φαρμάκου, όπως στα στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων, θεσμικούς φορείς, την ακαδημαϊκή και ιατρική κοινότητα καθώς και σε συλλόγους ασθενών.