ΟΜΟΡΦΙΑ

Πρησμένα πόδια το καλοκαιρι: Πρόληψη σε 7 βήματα

Πρησμένα πόδια το καλοκαιρι: Πρόληψη σε 7 βήματα

Όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, τα αιμοφόρα αγγεία σε ολόκληρο το σώμα μας διαστέλλονται. Πρόκειται για ένα μηχανισμό προστασίας που αποσκοπεί στην επαναφορά της φυσιολογικής θερμοκρασίας του σώματος.

Ωστόσο, η διαστολή των αγγείων κάνει επίσης τα πόδια να πρήζονται. Αυτός ο τύπος περιφερικού οιδήματος εκδηλώνεται εντονότερα όταν στεκόμαστε ή καθόμαστε στην καρέκλα για πολλές ώρες.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε το πρήξιμο στα πόδια τους καλοκαιρινούς μήνες.

1. Κρατήστε τα πόδια σας δροσερά

ft1

Αναζητήστε τη σκιά και αποφύγετε την παρατεταμένη έκθεση των ποδιών στον ήλιο.

2. Παραμείνετε σε εγρήγορση

ft2

Δε χρειάζεται απαραίτητα να κάνετε έντονη γυμναστική. Ακόμη και ένας μικρός περίπατος θα ενισχύσει την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα.

3. Αποφύγετε το αλάτι

ft3

Το αλάτι μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει το οίδημα στα πόδια, καθώς συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών.

4. Προτιμήστε την υγιεινή διατροφή

ft4

Χρειάζεται να πίνετε πολύ νερό και να καταναλώνετε αρκετά φρούτα και λαχανικά.

5. Κρατήστε τα πόδια ψηλά

ft5

Η ανύψωση των άκρων βοηθά στην ομαλή κυκλοφορία του αίματος. Αποφύγετε να λυγίζετε τα γόνατα όταν τα πόδια ξεκουράζονται στο μαξιλάρι.

6. Απαλό μασάζ

ft7

Οι μαλάξεις απομακρύνουν τα συσσωρευμένα υγρά από τους ιστούς των ποδιών.

7. Αναζητήστε άλλους υποκείμενους παράγοντες κινδύνου

ft9

Το περιφερικό οίδημα μπορεί να οφείλεται επίσης στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή τους κιρσούς.

Διαβάστε επίσης:

Πρησμένα πόδια: Τι φανερώνει το σύμπτωμα
Τι αποκαλύπτουν οι πατούσες για την υγεία σας