ΟΜΟΡΦΙΑ

Τέσσερις ασκήσεις για σμιλεμένους γλουτούς (εικόνες)

Τέσσερις ασκήσεις για σμιλεμένους γλουτούς (εικόνες)

Εάν οι γλουτοί σας έχουν πάρει τον... κατήφορο, μάλλον είναι ώρα να βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα μερικές στοχευμένες ασκήσεις που θα τον βοηθήσουν να πάρει και πάλι τα πάνω του!

Οι ασκήσεις που θα δείτε παρακάτω είναι πολύ απλές και δεν χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός για να τις κάνετε.

1. Ανύψωση γοφών

glute1

Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να πατούν σταθερά στο πάτωμα. Σφίξτε τους γλουτούς και ανασηκώστε τη λεκάνη ώστε να το σώμα να βρίσκεται σε απόλυτη ευθυγράμμιση από τους ώμους έως τα γόνατα. Μείνετε για 5 δευτερόλεπτα τουλάχιστον και χαμηλώστε τη λεκάνη αργά, ακουμπώντας σπόνδυλο-σπόνδυλο στο έδαφος. Κάντε 12 επαναλήψεις της άσκησης.

2. Τραπεζάκι με έκταση χεριού-ποδιού

glute2

Ακουμπήστε παλάμες και γόνατα στο έδαφος. Κρατήστε την πλάτη ίσια και τους καρπούς στην ίδια ευθεία με τους ώμους. Εκτείνετε ταυτόχρονα το αριστερό χέρι και το δεξί πόδι ώστε τα άκρα να βρίσκονται σε ευθεία με τον κορμό. Μείνετε για 5 δευτερόλεπτα τουλάχιστον και αλλάξτε πλευρά. Κάντε 12 επαναλήψεις της άσκησης.

3. Κάμψη μπροστά

glute3

Σταθείτε με τα πέλματα στο άνοιγμα των γοφών. Κάντε άνοιγμα με το αριστερό πόδι, λυγίζοντας ταυτόχρονα το δεξί. Το δεξί γόνατο θα πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία με το δεξί πέλμα, ενώ το αριστερό πόδι πρέπει να είναι τεντωμένο. Σκύβετε ώστε ο θώρακας να πλησιάσει στο δεξί γόνατο και το αριστερό χέρι να ακουμπήσει στο δεξί πέλμα. Δώστε ώθηση με το δεξί πόδι για να επανέλθετε σε όρθια στάση και αλλάξτε πλευρά. Κάντε 8 επαναλήψεις της άσκησης.

4. Τραπεζάκι με ανύψωση ποδιού

glute4

Ακουμπήστε παλάμες και γόνατα στο έδαφος. Κρατήστε την πλάτη ίσια και τους καρπούς στην ίδια ευθεία με τους ώμους. Σηκώνετε το δεξί πόδι προς τα επάνω, σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών με το γόνατο. Σπρώχνετε το πέλμα προς το ταβάνι, κρατώντας σφιχτούς τους γλουτούς, μέχρι ο μηρός να ευθυγραμμιστεί με τον κορμό. Κατεβάστε το πόδι και αλλάξτε πλευρά. Κάντε 12 επαναλήψεις της άσκησης.

Διαβάστε επίσης:

Σετ γυμναστικών ασκήσεων διάρκειας 1' για το σπίτι (εικόνες)

Μπείτε σε φόρμα με το πρόγραμμα ασκήσεων των 5 λεπτών! (pics)

BEST OF NETWORK

Ολοταχώς για σκληρό lockdown στην Αττική – Τα έκτακτα μέτρα που έρχονται

Γυμνάσια – Λύκεια: «Βόμβα» Γώγου – Δεν αποκλείεται να αλλάξει η απόφαση για το άνοιγμα

Θρίλερ με το θάνατο του Σήφη Βαλυράκη: Μία «ανάσα» από τον εντοπισμό του χειριστή του αλιευτικού

Σχολεία: Έρχεται η μητέρα των μαχών - Πώς θα γίνει η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών

Ερντογάν: «Μαρτύρησε χωρίς ξύλο» - Η μπλόφα, η παγίδα στην Ελλάδα και ο «λαγός»

Σύλληψη μεγαλογιατρού: «Αν δεν πληρώσετε, δεν θα γίνει νάρκωση» - Η ιστορία πίσω από τη σύλληψη

Survivor Spoiler 27/1: Ποιος θέλετε να παραμείνει στο παιχνίδι; (poll)

Καταγγελία - σοκ της Ζέτας Δούκα: «Ο Γιώργος Κιμούλης με έβρισε και με κλώτσησε»

Survivor: Παραλίγο να παίξουν μπουνιές Περικλής Κονδυλάτος και Πάνος Καλίδης (vids)

Γιώργος Κιμούλης: Οι καταγγελίες, η απάντηση και η «μόδα Μπεκατώρου»

Καλλιάνος:«Δεν είμαι καθόλου καλά ψυχολογικά» - Η οικογενειακή περιπέτεια και η συγκινητική ανάρτηση

Survivor: Τέτοιο επεισόδιο δεν ξανάγινε – Οργή και ειρωνείες στο twitter