ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ένα "δροσιστικό" παιχνίδι από την Sensodyne στη σελίδα της στο Facebook

Ένα "δροσιστικό παιχνίδι" οργανώνει η Sensodyne, στη σελίδα της στο facebook. Πρόκειται για το παιχνίδι "Πόσες κρυάδες αντέχεις;" όπου η εταιρεία ζητά από τους fans, να "ανεβάσουν" το πιο κρύο αστείο που έχουν ακούσει ποτέ, να συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes και να διεκδικήσουν 10 παγωτομηχανές και 50 πακέτα προϊόντων Sensodyne για ολοκληρωμένη στοματική φροντίδα.

Ένα "δροσιστικό" παιχνίδι από την Sensodyne στη σελίδα της στο Facebook

Μπείτε στο https://www.facebook.com/SensodyneGreece και πάρτε μέρος στο νέο παιχνίδι της Sensodyne.

Σχετικά με τη GSK

Στη GlaxoSmithKline (GSK), μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρίες, είμαστε αφοσιωμένοι στη βελτίωση της ποιότητας της ανθρώπινης ζωής, βοηθώντας τους ανθρώπους να κάνουν περισσότερα, να νιώθουν καλύτερα και να ζουν περισσότερο.

Ο τομέας των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων προσδίδει μια επιπλέον δυναμική διάσταση στην εταιρία μας, με γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των Panadol, Sensodyne, Corega, Breathe Right και Aquafresh ωστόσο, όπως με όλα τα προϊόντα μας, η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτές τις δραστηριότητες είναι η επιστήμη.

Με έξι κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα & Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων, για εμάς η επιστημονική καινοτομία είναι εξίσου σημαντική με το μάρκετινγκ και επιδεικνύουμε εξαιρετικές ικανότητες και στους δύο τομείς.

Για πληροφορίες σχετικά με την εταιρία, επισκεφθείτε τη σελίδα www.gsk.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ