ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Έχετε άγχος; Αυτές οι τεχνικές θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ψυχική ηρεμία και μία καθημερινότητα χωρίς άγχος.

Έχετε άγχος; Αυτές οι τεχνικές θα σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε

Το άγχος ωστόσο ενοχοποιείται για τα περισότερα καρδιαγειακά προβλήματα.

Οι καρδιολόγοι προτείνουν τις παρακάτω τεχνικές για μια ζωή με λιγότερο άγχος.

Διαλογισμός

Μπορεί να ωφελήσει τους ασθενείς με καρδιαγγειακά προβλήματα και όσους έχουν άγχος. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι διαλογισμού, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο διαλογισμός επιβραδύνει τη γήρανση και βελτιώνει τη μνήμη.

Γιόγκα

Κατά καιρούς έχουν μελετηθεί διάφορες μορφές γιόγκα για σοβαρές διαταραχές άγχους, καρκίνο, μετατραυματική διαταραχή και εθισμούς κι έχει βρεθεί ότι είναι αποτελεσματικές ακόμη και όταν δοκιμάστηκαν σε μελέτες με αυστηρό επιστημονικό σχεδιασμό. Η γιόγκα μπορεί να προσαρμοστεί και για πιο ηλικιωμένα άτομα με τη χρήση μόνο μιας καρέκλας. Οι ασκήσεις αυτές αντιμετωπίζουν το άγχος, ωφελώντας παράλληλα την καρδιά.

Μασάζ

Έχει παρατηρθεί ότι το μασάζ μειώνει την αρτηριακή πίεση και καταπολεμά το στρες.

Γυμναστική

Στη διάρκεια της περιόδου του στρες πρέπει να αποφύγετε τις υπερβολικά έντονες ασκήσεις. Σε καμία περίπτωση, λ.χ., δεν πρέπει να προσπαθήσετε να σηκώσετε 100 κιλά, αλλά να φροντίσετε τα βάρη που σηκώνετε ή χρησιμοποιείτε να σας επιτρέπουν να κάνετε άνετα 15 επαναλήψεις από κάθε άσκηση.

Με αυτόν τον τρόπο θα καταπραΰνετε το στρες και τη μυική ένταση και θα βοηθήσετε τον οργανισμό σας να ηρεμήσει.

Υπάρχουν τέλος και άλλες μέθοδοι, όπως τα αιθέρια έλαια, η μουσική, η σωστή διατροφή, η ορμονική ισορροπία, καθώς και η βελτίωση της λειτουργίας του γαστρεντερικού συστήματος.

Διαβάστε επίσης:

Τα σημάδια που προαναγγέλλουν... κατάθλιψη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ