ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Δείτε πόσες θερμίδες, βιταμίνες και μέταλλα χρειάζεστε

Δείτε πόσες θερμίδες, βιταμίνες και μέταλλα χρειάζεστε

Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο για να υπολογίσετε τις ημερήσιες διατροφικές ανάγκες για εσάς προσωπικά με βάση τη διεθνή κλίμακα ανφοράς DRI (Dietary Reference Intakes).

Αυτή η κλίμακα αντιπροσωπεύει τις πλέον πρόσφατες και κοινώς αποδεκτές επιστημονικές γνώσεις σχετικά με τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου σε θρεπτικά συστατικά, όπως αυτές προκύπτουν από έρευνες της αμερικανικής Ακαδημίας Επιστημών του Ινστιτούτου Ιατρικής (National Academy of Science's Institute of Medicine).

Οι προσωπικές σας ανάγκες σε θερμίδες, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά μπορεί να είναι υψηλότερες ή χαμηλότερες από την κλίμακα DRI.

Κάντε "κλικ" στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε τις ανάγκες του δικού σας σώματος σε καθημερινή λήψη θερμίδων, βιταμινών και μετάλλων, ενώ μπορείτε να μάθετε και τον Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) που έχετε.

srfyjtyre

Οδηγίες:

-Στο γκρι πλαίσιο συμπληρώστε κατά σειρά:
-Φύλο (sex): Άνδρας (male) ή γυναίκα (female)
-Ηλικία
-Αλλάξτε το σύστημα μέτρησης (Meas. Units) σε μετρικό (Metric)
-Ύψος (σε εκατοστά, πχ 1,65μ είναι 165 εκατοστά)
-Δραστηριότητα: Εδώ υπάρχουν 4 επιλογές (Sedentary, Low Active, Active, Very Active) ανάλογα με το πόσο δραστήριοι είστε στην καθημερινότητά σας. Η αντιστοιχία είναι Καθιστική ζωή, Χαμηλή Δραστηριότητα, Δραστήριος, Πολύ Δραστήριος.

-Στη συνέχεια τσεκάρετε τα κουτάκια για τον ΔΜΣ (Body Mass Index) και την καθημερινή σας ανάγκη σε θερμίδες (Daily Calorie Needs)

-Σε κάθε επόμενη γενική κατηγορία (Macronutrients, Vitamins, Minerals) επιλέξτε το πρώτο κουτάκι (Check/Uncheck All) για να τα επιλέξετε όλα

-Πατήστε submit

Στη νέα σελίδα θα δείτε αναλυτικά όχι μόνο τον ΔΜΣ και την καθημερινή σας ανάγκη σε θερμίδες, αλλά και αναλυτικά πόση ακριβώς είναι η συνιστώμενη ποσότητα που πρέπει να παίρνετε καθημερινά για το κάθε ένα στοιχείο ή θρεπτικό συστατικό.

Διαβάστε επίσης:

Οστεοπόρωση: Πόσο ασβέστιο και βιταμίνη D χρειάζεστε για να προστατευθείτε

Το ιδανικό βάρος της γυναίκας στην εγκυμοσύνη (πίνακας)

Τι να κάνετε για να έχετε πιο γερά και υγιή ισχία

Κυτταρίτιδα: Η άσκηση του 1 λεπτού που σας βοηθά να τη νικήσετε (video)