ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Μικρές αλλαγές για περισσότερη ενέργεια όλη μέρα

Μικρές αλλαγές για περισσότερη ενέργεια όλη μέρα

Νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι ακόμη κι όταν έχετε κοιμηθεί καλά; Δεν φταίει απαραίτητα κάποιο πρόβλημα υγείας που δεν έχετε αντιληφθεί –η έλλειψη σιδήρου και ο υποθυρεοειδισμός είναι δύο παθήσεις που τυπικά εκδηλώνονται με τη συνεχή κόπωση. Μπορεί να έχετε υιοθετήσει κάποια κακή συνήθεια που σας «κλέβει» την ενέργεια.

Δείτε ποιες αλλαγές μπορείτε να κάνετε σήμερα κιόλας για αυξημένες αντοχές και βελτιωμένες επιδόσεις όλη μέρα.

1. Λιγότερη ζάχαρη

Πέρα από τα γλυκά, όλες οι τροφές που περιέχουν επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι, τα πατατάκια και τα λευκά δημητριακά περιέχουν σημαντικές ποσότητες ζάχαρης. Η επεξεργασμένη ζάχαρη διασπάται γρήγορα από τον οργανισμό κι έτσι οδηγεί σε απότομη αύξηση και λίγο αργότερα σε απότομη μείωση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Η μείωση αυτή συνοδεύεται από πτώση στα επίπεδα ενέργειας. Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης για διαρκή ενέργεια.

2. Περισσότερη γυμναστική

Λογικά θα σκεφτείτε: Αφού η γυμναστική μάς κουράζει, πώς γίνεται να μας δίνει ενέργεια; Αυτή τη δικαιολογία χρησιμοποιούμε συχνά για να μη σηκωθούμε από τον καναπέ! Η γυμναστική μάς τονώνει ψυχολογικά και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου, ενισχύοντας τα επίπεδα ευεξίας στην καθημερινότητά μας.

3. Λιγότερο καθισιό

Σε αντίθεση με τη γυμναστική, πώς γίνεται το καθισιό να μη μας ξεκουράζει; Η καθιστική ζωή είναι καταστροφική για την υγεία μας –επηρεάζει αρνητικά τη λειτουργία όλων των ζωτικών οργάνων και επιμέρους συστημάτων του σώματος. Όταν σηκωνόμαστε και κινούμαστε κάθε τόσο, κυκλοφορεί καλύτερα το αίμα σε ολόκληρο το σώμα κι έτσι παρέχεται περισσότερο οξυγόνο στον εγκέφαλο και αυξάνονται τα επίπεδα εγρήγορσης.

4. Λιγότερη καφεΐνη

Είτε προέρχεται από τον καφέ είτε από το τσάι και τα αναψυκτικά, η καφεΐνη μάς δίνει πρόσκαιρη μόνο τόνωση. Όταν δε καταναλώνεται λίγες ώρες πριν τον ύπνο, μπορεί να μην επηρεάσει τη διάρκεια αλλά σίγουρα επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου.

5. Περισσότερο νερό

Ακόμη και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ενέργειας, τη διάθεση και τη συγκέντρωση. Καλό θα είναι να πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό κάθε ώρα όσο κάθεστε και ακόμη περισσότερο νερό μετά τη γυμναστική ή όταν έχει πολλή ζέστη. Μην ξεχνάτε βέβαια ότι μπορείτε να αναπληρώσετε χαμένα υγρά τρώγοντας λαχανικά και φρούτα.

6. Κακή στάση σώματος

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι όταν καθόμαστε ή περπατάμε στητά και καμαρωτά επηρεάζεται θετικά η διάθεσή μας και νιώθουμε πιο χαρούμενοι. Ισχύει όμως και το αντίθετο. Όταν καμπουριάζουμε τους ώμους εντείνεται το αίσθημα στενοχώριας ή θλίψης.

Διαβάστε επίσης:

Κόπωση: Ποιες ασθένειες υποδεικνύει το ψυχοσωματικό σύμπτωμα
Τρεις κακές διατροφικές συνήθειες που σας στερούν ενέργεια
Έξι ντεκαφεϊνέ μυστικά για περισσότερη ενέργεια!

Best of DPG network

PlusQueen