ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Πόνος στη μέση: Με ποια διατροφή θα ανακουφιστείτε

Πόνος στη μέση: Με ποια διατροφή θα ανακουφιστείτε

Ο πόνος στη μέση είναι πολύ κοινό σύμπτωμα και επηρεάζει περίπου το 80% των ανθρώπων σε κάποια φάση της ζωής τους.

Ο πόνος χαμηλά στην πλάτη μπορεί να είναι από ήπιος έως οξύς, σε βαθμό που να καθηλώνει τον πάσχοντα. Το επίπεδο του πόνου εξαρτάται από την υποκείμενη αιτία, αλλά και πόσο καιρό έχει μείνει χωρίς θεραπεία.

Ο πόνος στη μέση υποχωρεί στην πλειονότητα των περιπτώσεων μετά από μερικές εβδομάδες. Η σωματική δραστηριότητα είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσετε άμεσα τα συμπτώματα.

Η αλλαγή της στάσης του σώματος μπορεί επίσης να συμβάλλει στην πρόληψη του πόνου στη μέση

Αν θέλετε άμεση ανακούφιση, δοκιμάστε να βάλετε κρύες ή ζεστές κομπρέσες στην περιοχή.

salmon

Σύμφωνα με τον διατροφολόγο Dr Josh Axe, ο πόνος στη μέση μπορεί να προληφθεί με την αλλαγή του τρόπου ζωής.

Μια αντιφλεγμονώδης διατροφή, πλούσια σε κολλαγόνο, θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποφυγή της επανεμφάνισης του πόνου στη μέση, τονίζει.

«Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη συνολική υγεία των αρθρώσεων και των μυών σας, διατηρήστε ένα υγιές σωματικό βάρος, μειώστε τη φλεγμονή και εμποδίστε την επιστροφή του πόνου στη μέση, υιοθετώντας μια υγιεινή και θεραπευτική διατροφή» δήλωσε ο Axe.

Ο διατροφολόγος συστήνει την κατανάλωση περισσότερων μη επεξεργασμένων, αντιγηραντικών και αντιφλεγμονωδών τροφών, που βοηθούν στην ανακούφιση του πόνου στην πλάτη.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, βοηθούν επίσης στη μείωση των συμπτωμάτων της δυσκοιλιότητας.

Η δυσκοιλιότητα μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο στην πλάτη, είναι λοιπόν σημαντικό να τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Η καλή ενυδάτωση είναι επίσης σημαντική γιατί προλαμβάνει τους μυϊκούς σπασμούς. Πίνετε οκτώ ποτήρια νερό κάθε μέρα για να αυξήσετε τις πιθανότητες να αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη.

Είναι επίσης σημαντικό να τρώτε ότι το δυνατόν περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και αβοκάντο. Είναι πλούσιο σε κάλιο, το οποίο μειώνει το οίδημα και είναι ένας σημαντικός ηλεκτρολύτης απαραίτητος για τη λειτουργία των μυών και των νεύρων.

Πηγή: express.co.uk

Διαβάστε επίσης:

Πόνος στη μέση: Πότε δείχνει ανεύρυσμα, αρθρίτιδα, πέτρες στα νεφρά

Πόνος στη μέση: Πόσο αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

Πόνος στη μέση: 4 παράγοντες που τον επιδεινώνουν

BEST OF NETWORK

Αποκάλυψη: «Κλείδωσε» η νέα παράταση του lockdown - Η απόφαση για τη μετακίνηση εκτός νομού

Σχολεία: Αυτή είναι η πιθανότερη ημερομηνία επιστροφής των μαθητών σε Γυμνάσια, Λύκεια

Συντάξεις: Τι ισχύει για τα μεταβατικά όρια ηλικίας - Ποιοι βγαίνουν νωρίτερα στη σύνταξη

Αγριότητα: Τούρκος έριξε βραστό νερό στη σύζυγό του επειδή τον ξύπνησε

Survivor Spoiler 21/1: «Βόμβα» - Έτσι βγήκε πρώτη και προκάλεσε χαμό η Ανθή Σαλαγκούδη

Σάλος στη Ρόδο με το «δεν γ@@@ς κομμουνίστρια» από τον αντιπρόεδρο των ξενοδοχοϋπαλληλων

Survivor: Οι «απαγορευμένες» φωτογραφίες της Έλενας Κρεμλίδου (pics+vid)

Αυτό είναι το «κτήνος» του Μπάιντεν – Τα χαρακτηριστικά της προεδρικής λιμουζίνας (pics)

Πέταξαν «θησαυρό» στα σκουπίδια - Τι είχαν μέσα τα σφραγισμένα κουτιά;

Επίδομα 534 ευρώ: Πότε λήγει η προθεσμία για τις αναστολές Ιανουαρίου – Η πληρωμή των δικαιούχων

Διαδηλώσεις - συγκεντρώσεις: Αυτό είναι το σχέδιο Χρυσοχοΐδη - Με αίαντες και φραγμούς