ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Πρόσληψη βάρους στην εμμηνόπαυση: Πώς θα την αποφύγετε (εικόνες)

Πρόσληψη βάρους στην εμμηνόπαυση: Πώς θα την αποφύγετε (εικόνες)

Το σώμα παράγει λιγότερα οιστρογόνα στο στάδιο της εμμηνόπαυσης, γεγονός που έχει επιπτώσεις τόσο στη φυσική όσο και την ψυχολογική σας κατάσταση.

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Παχυσαρκίας, κατά την εμμηνόπαυση οι γυναίκες μπορεί να πάρουν από 4,5 ως 9 κιλά σε σχέση με το κανονικό τους βάρος, λόγω της επιβράδυνσης του μεταβολισμού και της αύξησης των λιποκυττάρων.

Η πρόσληψη βάρους ωστόσο, δεν είναι αναπόφευκτη.

Εφαρμόζοντας τις παρακάτω συμβουλές θα αποτρέψετε την αύξηση βάρους και θα έχετε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Photo 1/3
Είναι σημαντικό να είστε δραστήριες και να ασκείστε τακτικά. Τόσο οι αερόβιες όσο και οι ασκήσεις με βάρη θα σας βοηθήσουν πολύ.
Photo 2/3
Καταναλώνετε καθημερινά 200 θερμίδες λιγότερες. Προσπαθήστε να τρώτε θρεπτικά σνακ, όπως μπανάνες, βατόμουρα, πράσινα λαχανικά, σόγια, σολομό, τροφές ολικής άλεσης, γιαούρτι και να πίνετε πολύ νερό.
Photo 3/3
Περιορίστε την πρόσληψη αλατιού και αλκοόλ.

BEST OF NETWORK

PlusQueen