ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Αλάτι: Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να είναι αυξημένη η πρόσληψη (εικόνες)

Αλάτι: Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να είναι αυξημένη η πρόσληψη (εικόνες)

Οι περισσότεροι λαμβάνουμε από τη διατροφή αρκετό αλάτι ή και πάνω από τα 2.300 mg νατρίου (του βασικού συστατικού του αλατιού) που συνιστούν οι ειδικοί σε ημερήσια βάση.

Το αλάτι βρίσκεται παντού, από το ψωμί και τα δημητριακά μέχρι τις σάλτσες που προσθέτουμε στις σαλάτες και τις έτοιμες σούπες.

Αν συνυπολογίσουμε μάλιστα και το αλάτι που βάζουμε στο φαγητό όταν μαγειρεύουμε, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι λίγες οι περιπτώσεις που πρέπει να αυξήσουμε την κατανάλωσή του.

Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις. Παρακάτω θα δείτε πέντε περιπτώσεις που πρέπει η κατανάλωση αλατιού να είναι αυξημένη προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα υγείας:

Πηγή: prevention.com