ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ

Βιταμίνη D: Που θα βρείτε την τροφή-σύμμαχο της αντιγήρανσης

Βιταμίνη D: Που θα βρείτε την τροφή-σύμμαχο της αντιγήρανσης

H βιταμίνη D είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη αλλά και τη θεραπεία ασθενειών που σχετίζονται με τη γήρανση.

Μια σειρά μελετών έχουν δείξει ότι η έλλειψη της συγκεκριμένης βιταμίνης επηρεάζει σημαντικά την υγεία και την ευημερία των ηλικιωμένων.

Το σώμα παράγει βιταμίνη D όταν εκτίθεται στο φως του ήλιου. Επιπλέον η βιταμίνη D είναι απαραίτητη γιατί αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό.

Το μεγαλύτερο μέρος βιταμίνης D που προσλαμβάνουμε από τα φαγητά που τρώμε, προέρχεται από τις λεγόμενες εμπλουτισμένες με αυτήν τροφές, όπως ο χυμός από πορτοκάλι, το γάλα και τα δημητριακά.

Μερικοί άνθρωποι επιλέγουν να λαμβάνουν συμπληρώματα βιταμίνης D για να φτάσουν την απαραίτητη ημερήσια ποσότητα που συνιστάται για ενήλικες (600 IU's).

Προκειμένου να λαμβάνετε μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης D από τη διατροφή σας, προσπαθήστε από σήμερα κιόλας να προσθέσετε τις παρακάτω φυσικές πηγές στα γεύματά σας.

Σολομός
Μια κονσέρβα σολομού 85 περίπου γραμμαρίων περιέχει σχεδόν 650 IU's, ποσότητα αρκετά μεγαλύτερη από αυτήν που χρειάζεστε ημερησίως. Τα 85 γραμμάρια φρέσκου σολομού έχουν περίπου 450 IU's.

Τόνος σε κονσέρβα
Τα 85 γραμμάρια τόνου σε κονσέρβα με νερό, περιέχουν 154 IU's, σχεδόν το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Ο τόνος που συντηρείται σε λάδι περιέχει ακόμη περισσότερη βιταμίνη D.

Σαρδέλες
Μόλις δύο σαρδέλες περιέχουν 46 IU's, περίπου το 13% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας.

Κρόκοι αυγών
Ένας μεγάλος κρόκος αυγού περιέχει 37 IU's βιταμίνης D. Τα αυγά αποτελούν επίσης σημαντική πηγή πρωτεΐνης.

Τυρί
Ένα κομμάτι ελβετικού τυριού περιέχει 6 IU's, είναι λιγότερο επεξεργασμένο και περιέχει λιγότερο νάτριο από ένα τυρί, όπως το αμερικανικό για παράδειγμα.

Συκώτι
Τα 85 γραμμάρια βοδινού συκωτιού περιέχουν 42 IU's βιταμίνης D, ενώ αποτελεί και μια πολύ καλή πηγή σιδήρου.

 

Διαβάστε επίσης:

Βιταμίνη D: Ποιοι πρέπει να παίρνουν συμπλήρωμα και ποιοι όχι

Η έλλειψη βιταμίνης D συνδέεται με την καρδιοπάθεια

BEST OF NETWORK

Lockdown: Πότε θα αρθούν τα μέτρα - Πώς θα «ανοίξουν» σχολεία, καταστήματα - Τι θα ισχύει με τα SMS

Ερντογάν: Έτσι «λαδώνει» τους Ευρωπαίους – Μοιραία για τον Ελληνισμό η Ε.Ε. της Γερμανίας

Όλα τα μυστικά για τις τραπεζικές θυρίδες – Τι διδάσκει το colpo grosso του Ψυχικού

Lockdown: «Βόμβα» Πέτσα - Απαγόρευση κυκλοφορίας και τα Χριστούγεννα

Καιρός - Αρναούτογλου: Ερχονται διαδοχικά βαρομετρικά και ψυχρή εισβολή

Εβδομαδιαίες προβλέψεις από 29/11 έως 05/12: Πολύς ντόρος για το τίποτα!

Όλγα Φαρμάκη: Η αποκλειστική συνέντευξη για την εγκυμοσύνη της και το Survivor

Eφαρμογή έπος: Dating app αποκλειστικά για όσους δεν έχουν μαλλί!

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για τον εγκέφαλο (εικόνες)

Προσοχή! Εχετε κάποιο από αυτά τα 10 passwords; Αλλάξτε το αμέσως (vid)

Αγγλικά: Για ποιο λόγο είναι η κυρίαρχη γλώσσα του κόσμου;

Η Σολωμού είπε δημόσια αυτό που όλοι σκεφτόμαστε για τα Χριστούγεννα 2020