ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας; Ρίξτε το στο φαγητό!

Θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας; Ρίξτε το στο φαγητό!
Αυτό δείχνει μία νέα έρευνα που πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Ανατολικής Φινλανδίας, σύμφωνα με την οποία, όσοι επιθυμούν να διατηρήσουν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα, θα πρέπει να καταναλώνουν πέντε γεύματα τη μέρα, τρία μεγάλα και δύο μικρά.
Αυτό δείχνει μία νέα έρευνα που πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Ανατολικής Φινλανδίας, σύμφωνα με την οποία, όσοι επιθυμούν να διατηρήσουν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα, θα πρέπει να καταναλώνουν πέντε γεύματα τη μέρα, τρία μεγάλα και δύο μικρά.

Όπως εξηγούν οι ερευνητές, τα τρία γεύματα δεν είναι ικανά να εξασφαλίσουν τη διατήρηση του βάρους μας σε φυσιολογικά επίπεδα, αφού ο μεταβολισμός μας χρειάζεται και δύο σνακ ανάμεσα στα τρία κυρίως γεύματα.

Μάλιστα, επισημαίνουν ότι η παράλειψη των ενδιάμεσων γευμάτων, όχι μόνο δεν μας βοηθά να χάσουμε βάρος, αλλά ίσως επιφέρει και αντίθετα αποτελέσματα.

Η διατήρηση του σωματικού βάρους είναι αποτελεσματική, όταν τα πέντε γεύματα υιοθετούνται από την παιδική κιόλα ηλικία.

Στη μελέτη, για τις ανάγκες της οποίας εξετάστηκαν τουλάχιστον 4.000 παιδιά που παρακολουθούνταν από τη γέννησή τους μέχρι τα 16 τους και δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Obesity, διαπιστώθηκε ότι εκείνα που κατανάλωναν πέντε γεύματα τη μέρα, είχαν μικρότερο δείκτη σωματικής μάζας, τον οποίο διατηρούσαν για όλα αυτά τα χρόνια.

Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων λήφθηκαν υπόψη πολλοί παράγοντες, μεταξύ των οποίων και γενετικοί, ωστόσο τα παραπάνω ισχύουν και για τα παιδιά που έχουν παχύσαρκους γονείς.

Τέλος, οι επιστήμονες τονίζουν ότι, με την κατάλληλη διατροφή, όχι μόνο μειώνεται ο κίνδυνος παχυσαρκίας, αλλά επιπλέον ρυθμίζονται και οι γενετικοί παράγοντες που καθορίζουν την προδιάθεση για παχυσαρκία.