ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Απώλεια βάρους: 4 θαυματουργά τρόφιμα (εικόνες)

Απώλεια βάρους: 4 θαυματουργά τρόφιμα (εικόνες)

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος αλλά δεν τα καταφέρνετε; Το μυστικό είναι να κάνετε καλύτερες διατροφικές επιλογές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, παραμένοντας υγιείς.

Προκειμένου να χάσετε βάρος είναι σημαντικό να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα, που θα σας προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και όχι μία αυστηρή διατροφή, που μπορεί να επηρεάσει την υγεία σας.

Η αλλαγή του τρόπου ζωής και η υιοθέτηση πιο υγιεινών συνηθειών θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο σας.
Ξεκινήστε κάνοντας τις κατάλληλες επιλογές τροφίμων, αυτό είναι το μυστικό.


Δείτε στη gallery που ακολουθεί 4 τροφές που θα γίνουν ο «σύμμαχός» σας στο αδυνάτισμα!

Πηγή: theepochtimes.com

 

Κάντε Bookmark τις σελίδες του Newsbomb.gr για τα Exit Poll 2019 και τα Αποτελέσματα Εκλογών της 7ης Ιουλίου, ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι και με εγκυρότητα!

Διαβάστε επίσης όλες τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τις επερχόμενες Εθνικές Εκλογές 2019

Photo 1/4
Προϊόντα ολικής άλεσης: Προτιμήστε προϊόντα, όπως δημητριακά, ρύζι, μακαρόνια και ψωμί ολικής άλεσης, καθώς μπορούν να γίνουν ένας πολύτιμος σύμμαχός σας στη μείωση του βάρους σας. Είναι ελάχιστα επεξεργασμένα και έτσι διατηρούν όλα τα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά τους, όπως οι φυτικές ίνες, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, το μαγνήσιο, ο σίδηρος και τα αντιοξειδωτικά, σε αντίθεση με τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Επιπλέον, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, ενώ η πρόσληψή τους έχει συνδεθεί με την προστασία από την εμφάνιση διαφόρων παθήσεων, όπως η παχυσαρκία, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 και ορισμένες μορφές καρκίνου.
Photo 2/4
Πολύχρωμα λαχανικά: Τα λαχανικά είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, όπως το φολικό οξύ, η βιταμίνη C, το κάλιο και οι φυτικές ίνες και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες. Προκειμένου να μειώσετε το βάρος σας φροντίστε να λαμβάνετε ένα μεγάλο ποσοστό των θερμίδων σας από λαχανικά και προσπαθήστε να έχετε πολλά διαφορετικά χρώματα στο πιάτο σας.
Photo 3/4
Ξηροί καρποί: Μπορεί οι ξηροί καρποί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες, αλλά είναι επίσης μία τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, που θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί περιέχουν μία σειρά ωφέλιμων βιταμινών και ανόργανων συστατικών για την υγεία σας, όπως τα καλά λίπη, οι πρωτεΐνες, οι διάφορες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ο ψευδάργυρος, το μαγνήσιο και άλλα μέταλλα. Η κατανάλωσή τους έχει αποδειχθεί ότι είναι επωφελής για τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2.
Photo 4/4
Νερό: Είναι σημαντικό να μάθετε να αναγνωρίζετε τα «μηνύματα» που σας στέλνει ο οργανισμός σας. Αν νομίζετε ότι πεινάτε, βεβαιωθείτε πρώτα ότι δεν είστε απλώς αφυδατωμένοι, καταναλώνοντας ένα ποτήρι νερό.

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen