ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πώς να κρατηθείτε ζεστοί τον χειμώνα!

Με τον χειμώνα να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και τιςτιμές του πετρελαίου στα ύψη, το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι αναζητούν τρόπουςγια να διατηρούνται ζεστοί!

Πώς να κρατηθείτε ζεστοί τον χειμώνα!

Με τον χειμώνα να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και τιςτιμές του πετρελαίου στα ύψη, το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι αναζητούν τρόπουςγια να διατηρούνται ζεστοί!

Σας παρουσιάζουμε πρακτικές συμβουλές από Έλληνες και ξένουςειδικούς που θα σας βοηθήσουν να κρατηθείτε ζεστοί!

Πίνετε ροφήματα χωρίς καφεΐνη!

Σύμφωνα με τον δρ Έντι Χάλονερ από το ΠανεπιστημιακόΝοσοκομείο Lewisham, η καφεΐνη εμποδίζει την συστολή των αιμοφόρων αγγείων στοκρύο, αλλά όταν τα αγγεία είναι διεσταλμένα, οι απώλειες θερμότητας από τονοργανισμό είναι ταχύτερες.

Μην ντρέπεστε να βάλετε σκούφο!

Το 30% της απώλειας της σωματικής θερμότητας γίνεται από τοκεφάλι. Έτσι μία από τις πάγιες συμβουλές των ειδικών για την προστασία από τοκρύο είναι να φοράμε έναν σκούφο.

Αναπνοή από τη μύτη!

Σύμφωνα με τους ειδικούς η μύτη και τα ιγμόρεια διηθούν καιζεσταίνουν τον αέρα που πηγαίνει προς τους πνεύμονες και έτσι νιώθουμεζεστασιά. Όταν, όμως, αναπνέουμε από το στόμα, μηχανισμός θέρμανσης του αέραδεν υπάρχει.

Βγάλτε τα χέρια από τις τσέπες!

«Όταν τα χέρια ταλαντεύονται ελεύθερα στα πλάγια τουσώματος, οι μύες γυμνάζονται, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροή αίματος σεαυτά και να παράγεται σωματική θερμότητα», εξηγεί ο Τιμ Χάτσφουλ, από τηΒρετανική Χειροπρακτική Εταιρεία.

Φασολάδα και σούπα είναι οι ιδανικότερες τροφές!

Η πέψη των πρωτεϊνών και ακολούθως των υδατανθράκων παράγειπερισσότερη θερμότητα απ’ ό,τι η πέψη των λιπών.

Αποφύγετε το αλκοόλ!

Αντίθετα με όσα πιστεύουμε το αλκοόλ όχι μόνον δεν θερμαίνειτον οργανισμό, αλλά προκαλεί διαστολή των αγγείων. Έτσι, λίγη ώρα μετά τηνκατανάλωσή του αρχίζει η αποβολή θερμότητας από τον οργανισμό και έτσικρυώνουμε περισσότερο.

Προσοχή στη θερμοκρασία των κλειστών χώρων!

Ο δρ Τζων Σκερ, αγγειοχειρουργός στο Νοσοκομείο τουUniversity College του Λονδίνου, συστήνει η θερμοκρασία των εσωτερικών χώρων ναμην ξεπερνά τους 18 με 20 βαθμούς Κελσίου. Όταν η θερμοκρασία στους εσωτερικούςχώρους είναι μεγαλύτερη από αυτήν, η απότομη έκθεση στο κρύο του περιβάλλοντοςμπορεί να προκαλέσει αλλαγές στα μικροσκοπικά αιμοφόρα αγγεία του σώματος, οιοποίες με τη σειρά τους ανοίγουν τον δρόμο στο σύνδρομο Ρεϊνώ.

Ζεσταίνετε τα παπούτσια σας!

Τα πόδια είναι το σημείο του σώματος που θερμαίνεται πιοδύσκολα απ’ όλα, επειδή το σώμα μειώνει την ροή αίματος στα άκρα για να στέλνειπερισσότερο στα ζωτικά όργανα.

Περνάτε χρόνο με φίλους!

Η κοινωνική απομόνωση εντείνει το αίσθημα του ψύχους, ενώαντιθέτως οι κοινωνικές επαφές μάς κάνουν να νιώθουμε πιο ζεστοί.

Κάντε απλές ασκήσεις πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι!

Αν το σπίτι σας είναι παγωμένο το πρωί, μην σηκωθείτε από τοζεστό κρεβάτι σας πριν κυκλοφορήσει καλά το αίμα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ