ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Καταπολεμήστε το στρες με αυτές τις δραστηριότητες

Είναι γνωστό ότι η σωματική άσκηση είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος καταπολέμησης του στρες που προκαλεί σειρά προβλημάτων στην υγεία μας.

Καταπολεμήστε το στρες με αυτές τις δραστηριότητες

Δείτε τι προτείνει η Αμερικανική Ένωση για το Άγχος και την Κατάθλιψη σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε το στρες.

-Κάντε αεροβικές ασκήσεις (τζόγκινγκ, χορός, ποδηλασία, περπάτημα) για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, για τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα.

-Προσπαθήστε να μείνετε δραστήριοι βάζοντας μικρούς, εφικτούς στόχους μέσα στην ημέρα. Αν βρείτε χρόνο για ένα σύντομο περίπατο 15 λεπτών κάντε το άμεσα και μην περιμένετε να βρείτε τον χρόνο για ένα περίπατο μίας ώρας.

-Ξεχωρίστε τις ασκήσεις εκείνες που σας χαλαρώνουν περισσότερο, τις κάνετε πιο ευχάριστα και τις διασκεδάζατε πιο πολύ από άλλες. Βάλτε αυτές τις ασκήσεις περισσότερη ώρα στο πρόγραμμά σας.

-Μην πιέζετε τον εαυτό σας για άμεσα αποτελέσματα από την γυμναστική, τόσο όσον αφορά το στρες όσο και την βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης.

Διαβάστε επίσης:

Στρες στην εγκυμοσύνη: Το απρόσμενο πρόβλημα που περνάει ακόμα και στους απογόνους

Βελονισμός για αντιμετώπιση του στρες, των αλλεργιών και όχι μόνο!

Η απίστευτη αιτία που ξεστομίζουμε βρισιές σε καταστάσεις στρες

Το στρες κάνει τα μαλλιά να ασπρίζουν: Μύθος ή αλήθεια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ