ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Μέχρι πόσες θερμίδες μπορείς να κάψεις με τη γυμναστική;

Μέχρι πόσες θερμίδες μπορείς να κάψεις με τη γυμναστική;

Δες πώς θα κάνεις σωστά τους υπολογισμούς σου!

Εάν βασίζεσαι στους fitness trackers για να δεις από πόσες θερμίδες απαλλάχτηκες ενώ γυμναζόσουν μάλλον θα πέσεις έξω, αφού οι περισσότεροι δεν υπολογίζουν σωστά τις καύσεις σου. Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ των ΗΠΑ, η απόκλιση της μέτρησης των fitness trackers από την πραγματική είναι στην καλύτερη περίπτωση 27% και στη χειρότερη 93%!

Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να βιαστείς να πετάξεις από τη χαρά σου αν δεις πως έξαψες 500 θερμίδες κάνοντας διάδρομο…

gumnastiki 3

Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η καύση θερμίδων

Το φύλο, το σωματικό βάρος, η ηλικία και το βάρος της μυϊκής μάζας είναι μερικοί από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν πόσες θερμίδες θα κάψεις κάνοντας μια συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Ενδεικτικά, σε ένα 45λεπτο μάθημα γιόγκα μια γυναίκα ηλικίας 35 ετών, με ύψος 1,62 μ. και βάρος 59 κιλά θα κάψει κατά προσέγγιση 185,85 θερμίδες, ενώ ένας άντρας 25 ετών, με ύψος 1,83 μ. και βάρος 82 κιλά θα κάψει περίπου 258 θερμίδες.

Πώς θα υπολογίσεις τις πραγματικές καύσεις σου

Όπως εξηγεί ο Pete McCall, εργοφυσιολόγος και πιστοποιημένος personal trainer, μια προπόνηση υψηλής έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 8 ή 9 στα 10) θα σε βοηθήσει να κάψεις 8 με 9 θερμίδες το λεπτό, ενώ μια προπόνηση μέτριας έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 6 ή 7 στα 10) θα σε βοηθήσει να κάψεις 4 με 5 θερμίδες το λεπτό.

Με έναν απλό υπολογισμό, μια 45λεπτη προπόνηση υψηλής έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 405 θερμίδων, ενώ μια αντίστοιχης διάρκειας προπόνηση μέτριας έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 225 θερμίδων.

Για να βελτιώσεις την αξιοπιστία του αποτελέσματος που σου δίνει ο fitness tracker σου, μην ξεχνάς να του «φορτώσεις» τα στατιστικά σου. Όσο περισσότερες πληροφορίες του δώσεις, όπως το ύψος, το βάρος και η ηλικία σου, τόσο πιο σωστές θα είναι οι μετρήσεις που θα σου δώσει.

gumnastiki 2

Οι 20 κορυφαίες δραστηριότητες για να κάψεις θερμίδες

Στην παρακάτω gallery θα δεις ποιες είναι οι 20 δραστηριότητες που οδηγούν στη μεγαλύτερη καύση θερμίδων σε διάστημα μίας ώρας.

Πηγή: womenshealthmag.com

Δες κι αυτό:

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω; Δείτε αναλυτικούς πίνακες για κάθε ηλικία

Πώς πρέπει να κατανέμονται οι θερμίδες μέσα στην ημέρα

Οι 5 τροφές που καίνε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες δίνουν!

Πόσες θερμίδες θα κάψετε κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού

Photo 1/20
1. Μποξ: 800 θερμίδες
Photo 2/20
2. Σκουός: 748 θερμίδες
Photo 3/20
3. Κωπηλασία (σε λίμνη ή ποτάμι): 740 θερμίδες
Photo 4/20
4. Τρέξιμο στον δρόμο σε μέτρια ή μεγάλη ένταση: 700 θερμίδες
Photo 5/20
5. Κολύμβηση (ελεύθερο ή πεταλούδα): 680 θερμίδες
Photo 6/20
6. Ράγκμπι: 614 θερμίδες
Photo 7/20
7. Ποδόσφαιρο: 612 θερμίδες
Photo 8/20
8. Ποδηλασία σε γρήγορο ρυθμό: 604 θερμίδες
Photo 9/20
9. Ασκήσεις με βάρη σε συνδυασμό με αεροβική γυμναστική: 590 θερμίδες
Photo 10/20
10. Τρέξιμο σε διάδρομο: 580 θερμίδες
Photo 11/20
11. Χόκεϊ: 478 θερμίδες
Photo 12/20
12. Μπάσκετ: 475 θερμίδες
Photo 13/20
13. Τένις: 470 θερμίδες
Photo 14/20
14. Ζωηρό περπάτημα (με βάρος στην πλάτη, π.χ. σακίδιο): 406
Photo 15/20
15. Πιλάτες: 320 θερμίδες
Photo 16/20
16. Καταδύσεις: 274 θερμίδες
Photo 17/20
17. Κρίκετ: 272 θερμίδες
Photo 18/20
18. Σκέιτμπορντινγκ: 270 θερμίδες
Photo 19/20
19. Τραμπολίνο: 252 θερμίδες
Photo 20/20
20. Βόλεϊ: 240 θερμίδες

BEST OF NETWORK

PlusQueen