ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Ασυνήθιστη απώλεια μαλλιών: Τι πρέπει να τρώτε και σε ποια ποσότητα

Ασυνήθιστη απώλεια μαλλιών: Τι πρέπει να τρώτε και σε ποια ποσότητα

Η διατροφή επηρεάζει τόσο την ανάπτυξη όσο και την υφή των μαλλιών.

Αν δεν λαμβάνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά και στη σωστή δοσολογία σε καθημερινή βάση, τα μαλλιά γίνονται εύθραυστα και πέφτουν.

Το καλό είναι ότι όσο φροντίζετε το σώμα σας και τα μαλλιά σας μέσω των τροφών, θα είναι υγιή, δυνατά και λαμπερά.

Τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε

Τα μαλλιά σας χρειάζονται θρεπτικά συστατικά, όπως και το υπόλοιπο σώμα σας. Οι τρίχες αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνες, πράγμα που σημαίνει ότι εάν δεν τρώτε αρκετές πρωτεΐνες καθημερινά, είναι πιθανό να παρατηρήσετε αραίωση των μαλλιών και τριχόπτωση.

Για να πάρετε πρωτεΐνες, είναι σημαντικό να τρώτε μοσχάρι, ψάρια, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά, όσπρια και προϊόντα σόγιας.

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, επίσης συμβάλλουν στην υγεία των μαλλιών. Ο θύλακας και η ρίζα της τρίχας πρέπει να τροφοδοτούνται με αίμα πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες και σίδηρο. Όταν ένα άτομο έχει έλλειψη σιδήρου, τα μαλλιά αρχίζουν να πέφτουν. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο και το ψάρι, οι φακές και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Χρειάζεστε επίσης βιοτίνη και καλά λιπαρά, όπως ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και μονοακόρεστα λιπαρά. Αυτά είναι σημαντικά για την πρόληψη του σπασίματος των τριχών και τη διατήρηση λείας υφής. Η βιοτίνη παράγεται στο πεπτικό και όταν δεν υπάρχει ισορροπία στα βακτήρια του εντέρου επηρεάζεται η παραγωγή της και η υγεία των μαλλιών. Για την ισορροπία της χλωρίδας του εντέρου, αυξήστε την πρόσληψη προβιοτικών.

Το σελήνιο επίσης αποτρέπει την απώλεια των μαλλιών, ενώ συμβάλλει και στην ανάπτυξη των ιστών, προσφέροντας αντιοξειδωτική προστασία. Η κατανάλωση 2-3 καρυδιών Βραζιλίας καθημερινά καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες σας σε σελήνιο.

Γιατί πρέπει να τρώτε πολύ

Τα μαλλιά είναι πρωτεΐνη που απαιτούν πρωτεΐνη για να αναπτυχθούν, αλλά και αρκετές θερμίδες και θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην παραγωγή πρωτεϊνών στο σώμα.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι που πάσχουν από ανορεξία, χάνουν τα μαλλιά τους.

Ο περιορισμός των θερμίδων ή των υδατανθράκων αναγκάζει το σώμα να χρησιμοποιήσει τις πρωτεΐνες του ως πηγή ενέργειας, η οποία όμως δεν είναι τόσο αποτελεσματική και έτσι υπονομεύεται η ανάπτυξη των ιστών, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών.

Επιπλέον, εάν κάνετε έντονη άσκηση και δεν τρώτε αρκετά, επιταχύνεται η απώλεια των μαλλιών.

Πηγή: popsugar.com

Διαβάστε επίσης:

Τριχόπτωση στις γυναίκες: Οι 5 βασικές αιτίες & τι μπορείτε να κάνετε

Τριχόπτωση: 16 απίθανοι λόγοι που πέφτουν τα μαλλιά σας (εικόνες)

Σίδηρος: 12 τροφές για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

BEST OF NETWORK

Αποκλειστικό: «Μπλόκο» στο SMS με κωδικό 6 – Απαγόρευση μετακινήσεων από δήμο σε δήμο στην Αττική

Lockdown: Πότε και πώς ανοίγουν σχολεία, λιανεμπόριο, εστίαση - Η παράταση και η ημερομηνία-«κλειδί»

Νέοι φάκελοι Τσαρούχα στον εισαγγελέα - Τρεις νέες καταγγελίες για πασίγνωστο ηθοποιό

Συνεπιμέλεια: Επιστολή των Ενεργών Μπαμπάδων στον Πρωθυπουργό - «Προστατέψτε τα παιδιά»

Φρεγάτες Belh@rra: Η πρόταση των Γάλλων που τα έχει όλα – Έτσι θα είναι το νέο ελληνικό πλοίο

Ζωγράφου: Αντεξουσιαστές έκαναν ελέγχους σε οχήματα ψάχνοντας για αστυνομικούς

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος του Ερντογάν: Έτσι εξηγούνται οι απειλές για την Ελλάδα

Συναγερμός στην ΕΛΑΣ: Φοβούνται κλοπή όπλων και εκρηκτικών από στρατόπεδο – Το απόρρητο έγγραφο

Πέτρος Φιλιππίδης: Η ώρα της Δικαιοσύνης - Ηθοποιός τον κατηγορεί για βιασμό

Survivor Spoiler (2/3): Κρις και Αλέξης «τινάζουν» το παιχνίδι στον αέρα (video)

Πάνος Μουζουράκης για σεξουαλική παρενόχληση: Με στιγμάτισε μια εμπειρία στα 14, το είπα στα 23

Survivor: Χαμός στο συμβούλιο – Αυτός είναι ο πρώτος υποψήφιος προς αποχώρηση (vids)