ΥΓΕΙΑ

10 τρόποι για να κινηθείτε περισσότερο και να ασκηθείτε όταν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος

Ακόμη και αν δεν έχετε χρόνο να γυμναστείτε υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να κρατηθείτε σε φόρμα αρκεί να το θέλετε πραγματικά και να ακολουθήσετε τις συμβουλές που ακολουθούν.

10 τρόποι για να κινηθείτε περισσότερο και να ασκηθείτε όταν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος

Δοκιμάστε να προσθέσετε μερικές δραστηριότητες στην καθημερινότητά σας προκειμένου να διατηρήσετε το σώμα σας σε καλή φυσική κατάσταση και να είστε κατά το δυνατόν υγιείς. Ακόμη και λίγα λεπτά κίνησης είναι ωφέλιμα απ' ότι να βουλιάζετε σε πολυθρόνες και καναπέδες.

Ακολουθούν 10 τρόποι για να κινηθείτε περισσότερο κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς σας χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο ή να αλλάξετε τη ρουτίνα σας.

Ανεβείτε από τις σκάλες

Το ανέβασμα των σκαλοπατιών αντί του ανελκυστήρα αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς, βοηθά στην ισορροπία και βελτιώνει τη δύναμη των κάτω άκρων.

Κάντε μια βόλτα με τα πόδια

Εάν εργάζεστε από το σπίτι ή είστε πολλές ώρες καθιστοί σε ένα γραφείο προγραμματίστε με φίλους μια βόλτα σε ένα δάσος ή έναν περίπατο γύρω από τη γειτονιά σας αντί να πιείτε έναν καφέ σε μια καφετέρια.

super-market.jpg

Περπατήστε στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ

Όταν ψωνίζετε, δοκιμάστε να περπατήσετε στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ ενώ κρατάτε το καλάθι με τα ψώνια. Έτσι θα ανακαλύψετε νέα προϊόντα και συγχρόνως θα γυμναστείτε.

Καθίστε σε μια μπάλα γυμναστικής

Ανταλλάξτε την καρέκλα του γραφείου σας με μια μπάλα γυμναστικής. Θα ανακουφιστείτε από τον πόνο στην πλάτη, θα βελτιωθεί η στάση του σώματός σας και ενώ κάθεστε στην μπάλα, μπορείτε να κάνετε μερικές απαλές διατάσεις για το λαιμό, τη λεκάνη και τη σπονδυλική στήλη σας.

Παρκάρετε μακριά

Εξετάστε το ενδεχόμενο να σταθμεύσετε πιο μακριά από το σημείο που πηγαίνετε. Η προσθήκη λίγων λεπτών περπατήματος είναι πάντα βοηθητική ακόμη και αν πρόκειται μόνο για 10 λεπτά.

Κάντε περισσότερο σεξ

Ορισμένες παλαιότερες έρευνες αναφέρουν ότι το σεξ καίει θερμίδες με ρυθμό περίπου 3,1 θερμίδες ανά λεπτό για τις γυναίκες και περίπου 4,2 θερμίδες για τους άνδρες.

Έτσι, παρόλο που δεν είναι το ίδιο με ένα έντονο τζόκινγκ, μπορείτε να ιδρώσετε κατά τη διάρκεια του σεξ. Διασκεδάστε, δοκιμάστε νέες στάσεις και τεχνικές και συνδεθείτε με τον σύντροφό σας ενώ κινείστε περισσότερο.

skylos

Υιοθετήστε ένα κατοικίδιο ζώο

Ένα σκυλάκι θα φτιάξει τη διάθεσή σας ενώ θα σας αναγκάσει να περπατάτε καθημερινά. Επιπλέον, μπορείτε να γνωρίσετε νέους γείτονες και να διευρύνετε τον κύκλο των επαφών σας.

Κάντε δουλειές στο σπίτι

Καθαρίστε το σπίτι σας ακούγοντας μουσική. Είναι μια ήπια άσκηση ενώ παράλληλα ο χώρος που ζείτε θα είναι πάντα τακτικός και καθαρός.

Ασχοληθείτε με ενεργά παιχνίδια που αυξάνουν την κίνηση

Κατά τη διάρκεια της επόμενης βραδιάς οικογενειακών παιχνιδιών, ανταλλάξτε τα χαρτιά ή τα επιτραπέζια παιχνίδια με ενεργά παιχνίδια. Ειδικά αν έχετε μικρά παιδιά θα το χαρείτε οικογενειακώς. Επί παραδείγματι η νέα γενιά ενεργών βιντεοπαιχνιδιών παρέχει τη δυνατότητα να μετατρέψουν την παραδοσιακά καθιστική συμπεριφορά σε μια φυσική ενεργό δραστηριότητα.

gonimotita-kai-gymnastiki.jpg

Ασκηθείτε ή τεντωθείτε βλέποντας τηλεόραση

Περπατήστε στον διάδρομο, χρησιμοποιήστε ένα στατικό ποδήλατο, τεντωθείτε στο πάτωμα, χρησιμοποιήστε βάρη για ενδυνάμωση ή κάντε pilates κατά τη διάρκεια του επόμενου sesh του Netflix.

Ελπίζω ότι αυτές οι ιδέες θα σας παρακινήσουν και θα σας εμπνεύσουν να σηκωθείτε και να κινηθείτε λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας και μακροπρόθεσμα θα δείτε τα οφέλη στο σώμα σας αλλά και στη διάθεσή σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ