ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το πιο υγιεινό κρέας για να επιλέξετε τα Χριστούγεννα

Το πιο υγιεινό κρέας για να επιλέξετε τα Χριστούγεννα

Όλα τα γιορτινά εδέσματα είναι πεντανόστιμα και συχνά δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε.

Όλα τα γιορτινά εδέσματα είναι πεντανόστιμα και συχνά δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε.

 

Αν σκεφτούμε όμως τι είναι πιο υγιεινό, ίσως η απόφαση να είναι λίγο πιο εύκολη!

 

Πάπια vs. Ψητό κοτόπουλο

 

Το κρέας της πάπιας είναι αρκετά σκούρο κα περιέχει πολλά λιπαρά. Αντίθετα, το ψητό κοτόπουλο είναι άπαχο και δε μας φορτώνει με περιττές θερμίδες. Ποσότητα 240 γραμμάρια πάπιας περιέχει 65 γραμμάρια λίπους, ενώ αντίστοιχη ποσότητα κοτόπουλο περιέχει μόλις 8 γραμμάρια λίπους.

 

Παϊδάκια vs. Μοσχαρίσιο φιλέτο

 

Τα παϊδάκια είναι απολαυστικά, είναι δύσκολο όμως να αποφύγουμε τα λίπη που περιέχουν. Αντιθέτως, το μοσχαρίσιο φιλέτο είναι καθαρό κρέας. Ποσότητα 240 γραμμάρια παϊδάκια περιέχει 45 γραμμάρια λίπους, ενώ αντίστοιχη ποσότητα κοτόπουλο περιέχει μόλις 12 γραμμάρια λίπους.

 

Παϊδάκια αρνιού vs. Μπούτι αρνιού

 

Μια μερίδα κρέας που περιέχει κόκαλο συνήθως περιέχει αρκετό λίπος και μας δίνει πολλές θερμίδες. Το μπούτι λοιπόν είναι πιο υγιεινό από τα παϊδάκια. Ποσότητα 240 γραμμάρια παϊδάκια αρνιού περιέχει 48 γραμμάρια λίπους, ενώ αντίστοιχη ποσότητα από το μπούτι περιέχει 15 γραμμάρια λίπους.

 

Καπνιστό χοιρινό vs. Χοιρινό φιλέτο

 

Το χοιρινό είναι γενικά καθαρό κρέας που δεν περιέχει πολλά λιπαρά, όταν είναι όμως καπνιστό περιέχει μεγάλες ποσότητες νατρίου. Ποσότητα 240 γραμμάρια καπνιστού χοιρινού περιέχει 30 γραμμάρια λίπους και 2.400 mg νάτριο, ενώ αντίστοιχη ποσότητα χοιρινού φιλέτου περιέχει 8 γραμμάρια λίπους και μόλις 100 mg νάτριο.