ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δίαιτες & Αδυνάτισμα: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε και πότε

Δίαιτες & Αδυνάτισμα: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε και πότε

Μια απλή και ανέξοδη στρατηγική για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθειά σας για απώλεια των περιττών κιλών είναι να εντάξετε το νερό σωστά στην καθημερινότητά σας.

Μια νέα βρετανική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Obesity υποδεικνύει ότι το αδυνάτισμα γίνεται πιο εύκολο για όσους πίνουν αρκετό νερό συγκεκριμένες στιγμές μέσα στην ημέρα.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ θέλησαν να εξετάσουν κατά πόσο η κατανάλωση νερού πριν από ένα γεύμα διευκολύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους. Για το σκοπό αυτό, ξεκίνησαν μια δοκιμή διάρκειας 12 εβδομάδων που περιελάμβανε 84 παχύσαρκους ενήλικες.

Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν γενικές κατευθυντήριες και συμβουλές αδυνατίσματος. Στη συνέχεια, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες: Οι συμμετέχοντες της πρώτης ομάδας έπρεπε να πίνουν μισό λίτρο νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα, ενώ οι συμμετέχοντες της δεύτερης ομάδας έπρεπε απλώς να φανταστούν ότι το στομάχι τους είναι γεμάτο πριν καταναλώσουν κάθε γεύμα, αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του ΤΙΜΕ.

Οι ερευνητές παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμής, πραγματοποιώντας μάλιστα αναλύσεις ούρων ώστε να επιβεβαιώσουν ότι η ομάδα του νερού ακολουθούσε λίγο-πολύ τις συστάσεις που είχαν δοθεί.

Διαπιστώθηκε ότι η ομάδα του νερού πέτυχε καλύτερα αποτελέσματα, με τη διαφορά στην απώλεια βάρους μεταξύ των δύο ομάδων να φτάνει κατά μέσο όρο το 1,5 κιλό. Μάλιστα, όσο περισσότερο νερό έπινε κανείς, τόσο περισσότερα κιλά φάνηκε να χάνει.

Όσοι τήρησαν την οδηγία των ερευνητών και έπιναν μισό λίτρο νερό πριν από κάθε γεύμα κατάφεραν να χάσουν συνολικά περίπου 4,3 κιλά κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων που διήρκησε η δοκιμή.

Το νερό εντείνει το αίσθημα του κορεσμού κι έτσι βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της ποσότητας φαγητού που καταναλώνεται. Οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι η κατανάλωση νερού πριν το γεύμα μπορεί να αποτελέσει μια καλή στρατηγική διαχείρισης του βάρους ανεξαρτήτως Δείκτη Μάζας Σώματος, δεν απευθύνεται δηλαδή μόνο σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα.

Μισό λίτρο νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα λοιπόν για πιο εύκολο και αποτελεσματικό αδυνάτισμα!

Διαβάστε επίσης:

Οι 18 λιποδιαλυτικές τροφές που αδυνατίζουν (γράφημα)
Δείτε πώς θα κάψετε 600 θερμίδες την εβδομάδα χωρίς γυμναστική
Δίαιτα με χαμηλά λιπαρά vs. δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες – Ποια είναι πιο αποτελεσματική

Links

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen