ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κετογονική δίαιτα: Ποια ροφήματα επιτρέπονται & ποια όχι (φωτο)

Κετογονική δίαιτα: Ποια ροφήματα επιτρέπονται & ποια όχι (φωτο)

Είναι γνωστό ότι η κετογονική δίαιτα έχει πολλούς περιορισμούς. Πρόκειται για διατροφή πλούσια σε λιπαρά και πολύ φτωχή σε υδατάνθρακες, οι οποίοι πρέπει να καταλαμβάνουν μόλις το 10% των ημερήσιων θερμίδων, προκειμένου να επιτυγχάνεται η κέτωση.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι καλό να μην ξεπερνάτε τα 20-30 γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα.

Αυτό συνεπάγεται ότι δεν μπορείτε να πίνετε ελεύθερα ό,τι θέλετε, αφού ακόμη και τα «υγιεινά» ροφήματα περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες. Για παράδειγμα ένα ποτήρι φυσικού χυμού πορτοκαλιού, έχει 27 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τι μπορείτε λοιπόν να πίνετε ελεύθερα και τι πρέπει να αποφεύγετε;

Πηγή: menshealth.com

Διαβάστε επίσης:

Κετογονική δίαιτα: Τέσσερα σημάδια που δείχνουν ότι «δουλεύει»

Κετογονική δίαιτα: Ποια φρούτα & σε ποια ποσότητα μπορείτε να φάτε (pics)

Κόψατε τους υδατάνθρακες; 4 περίεργα πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σας

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen