ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κετογονική δίαιτα: 3 γαλακτοκομικά που σαμποτάρουν το αποτέλεσμα (pics)

Κετογονική δίαιτα: 3 γαλακτοκομικά που σαμποτάρουν το αποτέλεσμα (pics)

Όσοι ακολουθούν κετογονική δίαιτα γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με τις τροφές που επιλέγουν, καθώς ακόμη και η κατανάλωση μιας μπανάνας, μπορεί να υπονομεύσει την προσπάθειά τους λόγω των υδατανθράκων που περιέχει.

Οι άνθρωποι που ακολουθούν κετογονική δίαιτα πρέπει να περιορίζουν την πρόσληψη υδατανθράκων σε λιγότερο από 30 γραμμάρια την ημέρα.

Ο υπολογισμός των υδατανθράκων είναι σημαντικός για την επίτευξη της κέτωσης, δηλαδή της χρήσης λίπους αντί υδατανθράκων από τον οργανισμό για ενέργεια.

Ορισμένα τρόφιμα, όπως το γάλα ή το γιαούρτι, περιέχουν έως και 24 γραμμάρια υδατανθράκων και μπορούν να σαμποτάρουν το αποτέλεσμα της κετογονικής δίαιτας.

Δείτε τι πρέπει να ξέρετε για τα παρακάτω τρία γαλακτοκομικά προϊόντα:

Πηγή: menshealth.com

Διαβάστε επίσης:

Κετογονική δίαιτα: 10 πιθανοί κίνδυνοι για την υγεία (pics)

Κετογονική δίαιτα: Μπορεί να επηρεάσει την περίοδο;

Κετογονική δίαιτα: Ποια ροφήματα επιτρέπονται & ποια όχι (φωτο)