ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όλοι οι λόγοι για να τρώτε βρόμη στο πρωινό (video)

Όλοι οι λόγοι για να τρώτε βρόμη στο πρωινό (video)

Η βρόμη είναι δημητριακό με μοναδική θρεπτική αξία.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταλλικά στοιχεία, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.

Ειδικότερα, αποτελεί εξαιρετική πηγή β – γλυκανών, φυτικές ίνες που βρίσκονται κυρίως στον φλοιό των δημητριακών.

Υπάρχουν δύο είδη β – γλυκανών στις νιφάδες βρώμης: Οι αδιάλυτες και οι διαλυτές.

Οι διαλυτές φυτικές ίνες συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης αλλά και στη διαχείριση των επιπέδων σακχάρου στον οργανισμό.

Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες διευκολύνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Αρκεί μία μερίδα νιφάδων βρόμης, δηλαδή 40 γραμμάρια, για να καλύψει κάποιος το 15% των ημερήσιων αναγκών σε φυτικές ίνες.

Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και πρωτεΐνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την παραγωγή ενέργειας και το μεταβολισμό των υδατανθράκων.

Η ευεργετική δράση των στοιχείων που περιέχει η βρόμη παρέχει σημαντικά οφέλη στο καρδιαγγειακό σύστημα, το πεπτικό σύστημα, αλλά και συνολικά για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η βρόμη είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία της καρδιάς, καθώς οι αντιοξειδωτικές της ουσίες βοηθούν τα αιμοφόρα αγγεία να μην συσσωρεύουν αθηρωματική πλάκα, με αποτέλεσμα να διατηρούνται υγιή και χωρίς στενώσεις. Παράλληλα, οι β-γλυκάνες που περιέχονται στη βρόμη συνεισφέρουν αποδεδειγμένα στη μείωση της χοληστερόλης. Οι β- γλυκάνες που περιέχονται στη βρόμη συμβάλλουν στη δημιουργία ευεργετικών λιπαρών οξέων στο έντερο, τα οποία αναστέλλουν εν μέρει την παραγωγή χοληστερόλης από το ήπαρ.

Διαβάστε επίσης:

Βρόμη: 5 οφέλη για την υγεία όταν καταναλώνεται καθημερινά (φωτο)

Το πρωινό που ρίχνει τη χοληστερίνη & πώς θα το φτιάξετε

Δημητριακά ολικής άλεσης: Θερμίδες & διατροφική αξία

Links

BEST OF NETWORK

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen