ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αυγά: 6 σημαντικά οφέλη από την τακτική κατανάλωση (εικόνες)

Αυγά: 6 σημαντικά οφέλη από την τακτική κατανάλωση (εικόνες)

Το αβγό είναι η πληρέστερη φυσική πηγή θρεπτικών στοιχείων, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.

Μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση αυγών, ακόμη και σε καθημερινή βάση, δεν επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης εφόσον κάποιος ακολουθεί ισορροπημένη διατροφή με λίγα κορεσμένα λιπαρά.

Το αβγό περιέχει υψηλής αξίας πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όλα τα στοιχεία δηλαδή που είναι απαραίτητα για μια υγιεινή μεσογειακή διατροφή.

Δείτε στις εικόνες που ακολουθούν πώς ωφελείται η υγεία από την κατανάλωση αυγών:

BEST OF NETWORK

Μητσοτάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: «Πριν από το τέλος του 2020 τα εμβόλια στην Ελλάδα»

Σύλληψη Νότη Σφακιανάκη: Καρέ - καρέ η μεταφορά του στον Εισαγγελέα (pics)

Καπραβέλος στο Newsbomb.gr: Δεν μιλάω για άνοιγμα μέχρι τον Μάρτιο - Ο ιός δείχνει τα δόντια του

Σχολεία - Ζαχαράκη: «Στο τέλος της εβδομάδας θα αποφασίσουμε για το άνοιγμα»

Ντονμέζ: Τι βρήκε το Oruc Reis στο Αιγαίο

Ειδική αποζημίωση: Πόσα χρήματα θα λάβουν οι εργαζόμενοι σε αναστολή το Δεκέμβριο

Καστελόριζο: Η συγκινητική αλλαγή φρουράς με τον Εθνικό Ύμνο (vid)

Εμβόλιο κορονοϊού: Πώς θα αποφευχθούν οι ουρές και ο συνωστισμός

Καιρός - Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ: Βαρομετρικό χαμηλό σαρώνει τη χώρα - Πού θα «χτυπήσει» η κακοκαιρία

Ποιες αποδείξεις θα μετρούν διπλά για την έκπτωση φόρου

Τζο Μπάιντεν: Γιατί θα κυκλοφορεί για αρκετές εβδομάδες με ειδική μπότα

Formula1: Το πρώτο βίντεο του Ρομέν Γκροζάν από το νοσοκομείο - «Είμαι περίπου καλά»